On kyllä kusipäistä porukkaa nykypäivinä!!!!! (avautumista)
Kaikista paras keino on tehdä sanallisesti selväksi, että aineellinen vahinko on korvattava ja piste. Et kuuntele mitään selityksiä jne.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Toivottavasti se naisesi palauttaa siskonsa maanpäälle.
ja OT: Meinasin itse puhkoa naapurikerrostalon kaverin bemusta renkaat toissayönä. Riiteli akkansa kanssa pihassa (kuului nuoren naisen huutelloa) ja lähti sitten bamullaan ajelulle. Kävin kesken leffan partsilta katseleen mikä läks ku oli lämä tiskissä keskellä yötä. Katsoin uudestaan kun palasi n. 10min päästä (tunnistin kutosen murinan) ja eihän se saatana pysynyt kunnolla jaloillaan.
En harmikseni nähnyt kun nousi autosta vaan vasta kun laittoi jo ovet kiinni. Jälkeenpäin kun ei auta poliiseitakaan soittaa..
ja OT: Meinasin itse puhkoa naapurikerrostalon kaverin bemusta renkaat toissayönä. Riiteli akkansa kanssa pihassa (kuului nuoren naisen huutelloa) ja lähti sitten bamullaan ajelulle. Kävin kesken leffan partsilta katseleen mikä läks ku oli lämä tiskissä keskellä yötä. Katsoin uudestaan kun palasi n. 10min päästä (tunnistin kutosen murinan) ja eihän se saatana pysynyt kunnolla jaloillaan.
En harmikseni nähnyt kun nousi autosta vaan vasta kun laittoi jo ovet kiinni. Jälkeenpäin kun ei auta poliiseitakaan soittaa..
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: On kyllä kusipäistä porukkaa nykypäivinä!!!!! (avautumis
Tämmönen pelleily jatkuu aina niin pitkään kun antaa sen jatkua.DyhWe kirjoitti:Voi v***u mitä porukkaa vois ihmiset oppii pitää huolen omista asioistaan! Ei ees oman muijansa kanssa saa riidellä ku pitää muijan pikkusiskon ja sen dorka kavereiden tulla puhkoo kumit autosta kostoks ku oon sen siskon kanssa riidelly.![]()
Kylläpäs auttaa, jo epäily riittää ja ainahan voi väittää nähneensä vaikkei olisikaan nähnyt. :DRafu kirjoitti:Toivottavasti se naisesi palauttaa siskonsa maanpäälle.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83