On kyllä kusipäistä porukkaa nykypäivinä!!!!! (avautumista)

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Kaikista paras keino on tehdä sanallisesti selväksi, että aineellinen vahinko on korvattava ja piste. Et kuuntele mitään selityksiä jne.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Rafu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Toivottavasti se naisesi palauttaa siskonsa maanpäälle.

ja OT: Meinasin itse puhkoa naapurikerrostalon kaverin bemusta renkaat toissayönä. Riiteli akkansa kanssa pihassa (kuului nuoren naisen huutelloa) ja lähti sitten bamullaan ajelulle. Kävin kesken leffan partsilta katseleen mikä läks ku oli lämä tiskissä keskellä yötä. Katsoin uudestaan kun palasi n. 10min päästä (tunnistin kutosen murinan) ja eihän se saatana pysynyt kunnolla jaloillaan.

En harmikseni nähnyt kun nousi autosta vaan vasta kun laittoi jo ovet kiinni. Jälkeenpäin kun ei auta poliiseitakaan soittaa..
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
karg
"Hölösuu"
Viesti:

Re: On kyllä kusipäistä porukkaa nykypäivinä!!!!! (avautumis

Viesti Kirjoittaja karg »

DyhWe kirjoitti:Voi v***u mitä porukkaa vois ihmiset oppii pitää huolen omista asioistaan! Ei ees oman muijansa kanssa saa riidellä ku pitää muijan pikkusiskon ja sen dorka kavereiden tulla puhkoo kumit autosta kostoks ku oon sen siskon kanssa riidelly. :evil: :evil:
Tämmönen pelleily jatkuu aina niin pitkään kun antaa sen jatkua.
karg
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

ng900aero kirjoitti:Siis meinaan vaan että itse en kehtaisi kutsua poliiseja tuttujen/sukulaisten väliseen kahnaukseen, etenkin kun kyse on pienestä vahingonteosta ;)
Sukulaiset on just pahimpia ku ne luottaa tommoseen optioon.
Autumn
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Autumn »

Ei stana sentään, kyllä minä kävisin heti poliisisedän juttusilla! Puhkoiko ne kaikki neljä rengasta? 8O
Trust Me, I Know What I'm Doing..
9000 Aero -93 RE85
Tobbana
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Rafu kirjoitti:Toivottavasti se naisesi palauttaa siskonsa maanpäälle.

ja OT: Meinasin itse puhkoa naapurikerrostalon kaverin bemusta renkaat toissayönä. Riiteli akkansa kanssa pihassa (kuului nuoren naisen huutelloa) ja lähti sitten bamullaan ajelulle. Kävin kesken leffan partsilta katseleen mikä läks ku oli lämä tiskissä keskellä yötä. Katsoin uudestaan kun palasi n. 10min päästä (tunnistin kutosen murinan) ja eihän se saatana pysynyt kunnolla jaloillaan.

En harmikseni nähnyt kun nousi autosta vaan vasta kun laittoi jo ovet kiinni. Jälkeenpäin kun ei auta poliiseitakaan soittaa..
Kylläpäs auttaa, jo epäily riittää ja ainahan voi väittää nähneensä vaikkei olisikaan nähnyt. :D

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Vastaa Viestiin