No joo. Asiakaspalvelussa ku on töissä niin pitäisi olla kykylä ottaa vastaan kaikkea paskaa ja olla ns. sulakkeena asiakkaan ja kaupan välillä. Tuossa "vitutuksen purkuhuoneessa" on itseasiassa asiaa sillä olen itsekin huomannut, että toisinaan tulee eteen tilanne jossa on pakko saada se raivo purettua vaikka muovijakkaraan, ja on aivan sama kuuleeko kukaan.
Sanonta "Tyhmyydestä sakotetaan." olisi tässä kohtaa. Sillä toisaalta sitä tahtoisi olla asiakkaan puolella mutta osa mielestä kääntyy kaupankin puoleen. Joten olkoon se patterin hinta sakkona asiakkaalle. Varsinkin, kun monessa kaupassa on, että avattuja tuotteita ei hyvitetä/vaihdeta jne.
Ja toisaalta. Näin miehenpuolikkaana pakko kysyä, menisitkö sinä miehenä tahi naisena valittamaan, kun nämä kortsut ei toiminu, että mitä nyt tehdään mikä on kaupan vastuu

Ei me voida vaihtaa, kun paketti on näköjään avattu
P.S. Itselle ei ole noin käynyt mutta vertauskuvana
