
Briggs&Stratton kipinämysteeri
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Briggs&Stratton kipinämysteeri
OT: Mutta eikös Briggs&Stratton kuulu samaan ryhmään junanvessan ja sveitsiläisen kellon kanssa 

Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Re: Briggs&Stratton kipinämysteeri
Ei ainakaan enää 2000-luvulla tehdyt...
Ja yks 80-luvulla hankittu meni kans hajoamaan...
Ja yks 80-luvulla hankittu meni kans hajoamaan...
Re: Briggs&Stratton kipinämysteeri
Vauhtipyörän kylki saattaa ottaa ruostetta, samoin sytytyspuola, hiekkapaperia vauhtipyörän ja puolan väliin ja vähän hioo, auttanut muutamassa koneessa.
Tosin outohan tuo on jos näpeille kunnolla jysäyttää muttei tulppaan.
Tosin outohan tuo on jos näpeille kunnolla jysäyttää muttei tulppaan.
****
VAG
VAG
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Re: Briggs&Stratton kipinämysteeri
Mitenkä ois tulpanhatun vaihto.
Sieltähän tulpanhatun ja piuhan välistä se yleensä menee poikki.
Mopoliikkeesta pappatunturin tulpanhattu muutamalla eurolla.
Nykästään vanha tulpanhattu voimalla irti, lyhennetään piuhaa minkä pystyy (jos pystyy) ja sit vaan tökätään se uus hattu siihen. avot.
Rane, repäsee hatun irti, työntää kuparijohdon kaapelin siään ja kieputtaa kierroksen tulpan nastan ympäri.
Sieltähän tulpanhatun ja piuhan välistä se yleensä menee poikki.
Mopoliikkeesta pappatunturin tulpanhattu muutamalla eurolla.
Nykästään vanha tulpanhattu voimalla irti, lyhennetään piuhaa minkä pystyy (jos pystyy) ja sit vaan tökätään se uus hattu siihen. avot.
Rane, repäsee hatun irti, työntää kuparijohdon kaapelin siään ja kieputtaa kierroksen tulpan nastan ympäri.