Briggs&Stratton kipinämysteeri

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Olli Kinaret
"Hirsch"
Viestit: 997
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Briggs&Stratton kipinämysteeri

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

OT: Mutta eikös Briggs&Stratton kuulu samaan ryhmään junanvessan ja sveitsiläisen kellon kanssa :)
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
liteFun
"Hölösuu"
Viestit: 1999
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 11:15
Paikkakunta: Koria
Viesti:

Re: Briggs&Stratton kipinämysteeri

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Ei ainakaan enää 2000-luvulla tehdyt...
Ja yks 80-luvulla hankittu meni kans hajoamaan...
rmeller
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: To Touko 26, 2005 11:41
Paikkakunta: Ruottala, Tornio

Re: Briggs&Stratton kipinämysteeri

Viesti Kirjoittaja rmeller »

Vauhtipyörän kylki saattaa ottaa ruostetta, samoin sytytyspuola, hiekkapaperia vauhtipyörän ja puolan väliin ja vähän hioo, auttanut muutamassa koneessa.
Tosin outohan tuo on jos näpeille kunnolla jysäyttää muttei tulppaan.
****
VAG
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Re: Briggs&Stratton kipinämysteeri

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Mitenkä ois tulpanhatun vaihto.
Sieltähän tulpanhatun ja piuhan välistä se yleensä menee poikki.

Mopoliikkeesta pappatunturin tulpanhattu muutamalla eurolla.
Nykästään vanha tulpanhattu voimalla irti, lyhennetään piuhaa minkä pystyy (jos pystyy) ja sit vaan tökätään se uus hattu siihen. avot.

Rane, repäsee hatun irti, työntää kuparijohdon kaapelin siään ja kieputtaa kierroksen tulpan nastan ympäri.
Vastaa Viestiin