Saabistit ja moottoripyörät
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Jos taivaankappaleet on kohillaan, niin kohta vaihtuu nykyinen Hornet katuenduroon. Perässä tullaan Teemu, hitaanlaisesti mutta kuitenkin.
Sitten vielä kaveri nastakumeja ampumaan ja kohta saakin kaivaa itseään jostain lumikinoksesta.
Sitten vielä kaveri nastakumeja ampumaan ja kohta saakin kaivaa itseään jostain lumikinoksesta.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Tämmöiseen se vanha vaihtui sitten. Harmittomissa koeajoissa on aina oma "riskinsä".
9000CS 2,3
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Hyvä hyvä, tänäänki tuli melkein 400 kuraista kilsaa ku käytiin ukin makeavesiallas kiertääs. Ajeltiin myös saab-museon ohi.dq kirjoitti:Jos taivaankappaleet on kohillaan, niin kohta vaihtuu nykyinen Hornet katuenduroon. Perässä tullaan Teemu, hitaanlaisesti mutta kuitenkin.
Sitten vielä kaveri nastakumeja ampumaan ja kohta saakin kaivaa itseään jostain lumikinoksesta.
Suttunen kuva tuosta omasta rassista. Siis toi oranssisin.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Juu olenkin jo hiukan kateellisena taustalta vakoillu noita surautteluja. Noo jos ens viikonlopuksi sais vehkeet vaihdettua.tetammi kirjoitti:Hyvä hyvä, tänäänki tuli melkein 400 kuraista kilsaa ku käytiin ukin makeavesiallas kiertääs. Ajeltiin myös saab-museon ohi.
Suttunen kuva tuosta omasta rassista. Siis toi oranssisin.
Re: Saabistit ja moottoripyörät
noh, moottoripyöriä on tullut harrasteltua paljon enemmän kuin mitään autoja koskaan ja kymmeniä vuosiakin jo, sekä rahaa on uponnut melkoinen omaisuus niihin. tiettyä merkkiäkin jo kohta parikymmentä vuotta. nyt on tallissa kolme sellaista motskaria, yksi on turboahdettunakin ollut välillä. en taida näin auto- tai sanotaanko -foorumilla mainita sen enempää näitä kaksipyöräisiä. vihjeenä sanottakoon, että ovat myös erään toisen, siis saabin ohella, lentokonetehtaan tuotteita, joka toimii raskaassa teollisuudessa ja valmistaa myös lisäksi avaruusraketteja, satelliitteja, junia, etenkin laivoja, tunneliporakoneita, siviililentokoneita ja niiden osia, hävittäjälentokoneita, energiavoimalaitoksia, metsätyökoneita, maansiirtokoneita, vesiskoottereita, teollisuusrobotteja ja suuria siltoja. moottoripyörät sitten syntyvät näistä muista projekteista ylijäävistä materiaaleista, kuten junien osista, sanotaan puoliksi tsoukkina. nyt jotkut jo osaavat sanoa mp:ni merkin.
SAAB 9000cc turbo M1987 (nyk.ka), 900i 1988 (ex-ka), 99GL 1978 (ex-ka), 96 V4 super 1978(ex-ka), 95 1967(exä). muuten tässä pitäisi lukea jotain fiksua: -jotain fiksua.
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Kuulostaapa varsin kasaltawikoja ruo rotiskon merkki.
Itelläkin on kaksipyöräisten ohjaimissa kilometrejä kertynyt enempi mitä autolla. Keväällä piti rahapulassa luopua viimeisimmästä pyörästä, sattui olemaan Honda CX500.
Tosin tallista löytyy nyt projektina CB125, ei puoliopiskelija-autoilijalla ole varaa isompaa pitää .
Itelläkin on kaksipyöräisten ohjaimissa kilometrejä kertynyt enempi mitä autolla. Keväällä piti rahapulassa luopua viimeisimmästä pyörästä, sattui olemaan Honda CX500.
Tosin tallista löytyy nyt projektina CB125, ei puoliopiskelija-autoilijalla ole varaa isompaa pitää .
Minkä sille mahtaa että ennemmin tai myöhemmin aina sitä päätyy takaisin Saabiin.
"To strive, to seek, to find, and not to yield."
"To strive, to seek, to find, and not to yield."
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Sen perusteella (n.1000km) mitä ehdin ajaa XX:llä ennen talviseisontaan laittamista niin vakio plexi toimii ainakin minun mittaiselle 178cm ihan hyvin kaikissa "järkevissä" matkanopeuksissa. CBR1000F:n kate aiheutti kovempaa kypärämeluakin. Käsien puutumistakaan en havainnut pidemmilläkään matkoilla. XX:n penkki mitä monet haukkuu, toimii minulla paremmin kuin 1000F:n (mitä myös monet haukkui) tuoli mikä oli liian pehmeä ja aiheutti jalkojen puutumista niin että edes tankillista en voinut ajaa pysähtymättä.9000LPT kirjoitti:Kyseisen pyörän kanssa kädet puutuu alle 150km/h nopeuksissa. Lisäksi kate aiheuttaa kovan kypärämelun, koska osuu juuri kypärän korkeudelle. Nostamalla selän suoraksi melu pienenee, mutta asento ei ole kovin luenteva. Pituutena on 196cm.Saappi Kuski kirjoitti:Frostgreylle sellainen vinkki että jos alkaa kädet puutumaan ajossa ja ajaminen käy raskaaksi niin vika saattaa olla tuossa korkeassa "matka"katteessa
Minusta tuntuu että ei tuohon pyörään tarvi vaihtaa muuta kuin kirkkaat etuvilkut
niin kaikki tarvittava tuninki on siinä
9000CS 2,3
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Jaaha, taidetaan molemmat viettää aikaa myös toisella harrastefoorumilla.
Kalustopäivitystäkin on tapahtunut.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Jep,näin on ja toi punainenhan on se varsinainen pohjolan kurapyörä...
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Se helppas hiukan kun pistin sarviin 18mm raiserit, talven aikana olisi vielä tarkoitus laskea jalkatappeja pari senttiä(ehkä), nostaa takapäätä hieman ja hommata tuo orkkis pleksi. Tuosta penkistä ei ole kyllä minulla ainakaan mitään pahaa sanottavaa, ei persus ainakaan puutunut.Sen perusteella (n.1000km) mitä ehdin ajaa XX:llä ennen talviseisontaan laittamista niin vakio plexi toimii ainakin minun mittaiselle 178cm ihan hyvin kaikissa "järkevissä" matkanopeuksissa. CBR1000F:n kate aiheutti kovempaa kypärämeluakin. Käsien puutumistakaan en havainnut pidemmilläkään matkoilla. XX:n penkki mitä monet haukkuu, toimii minulla paremmin kuin 1000F:n (mitä myös monet haukkui) tuoli mikä oli liian pehmeä ja aiheutti jalkojen puutumista niin että edes tankillista en voinut ajaa pysähtymättä.
Minusta tuntuu että ei tuohon pyörään tarvi vaihtaa muuta kuin kirkkaat etuvilkut
niin kaikki tarvittava tuninki on siinä
Mielessä on ollut kanssa josko vaihtaisi nuo vilkut kirkkaisiin. Vanteista on tarkoitus kiillottaa reunat tässä talven pimeinä iltoina, koska ovat reunoistaan hieman naarmuuntuneet.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Tämmöinenkin topic täällä. Itsellä tälläinen vespa.
Ollut kaikin puolin mieleinen pyörä. Perus putkivirit yms... Aina on ollut kyykkyjä alla ja tuo tähän mennessä paras. Näin talvella on rankkaa kun joutuu tallissa mopedia pitämään... Toisaalta tuntuupa saabikin talvella nopeammalta, kun ei pääse mopolla totuttaan aisteja vauhtiin...
Ollut kaikin puolin mieleinen pyörä. Perus putkivirit yms... Aina on ollut kyykkyjä alla ja tuo tähän mennessä paras. Näin talvella on rankkaa kun joutuu tallissa mopedia pitämään... Toisaalta tuntuupa saabikin talvella nopeammalta, kun ei pääse mopolla totuttaan aisteja vauhtiin...
Ex. Saab 9-5 2.3T -01
Nyk. Subaru...
Nyk. Subaru...
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Juu Kawahan se olla pitäärotisko kirjoitti:noh, moottoripyöriä on tullut harrasteltua paljon enemmän kuin mitään autoja koskaan ja kymmeniä vuosiakin jo, sekä rahaa on uponnut melkoinen omaisuus niihin. tiettyä merkkiäkin jo kohta parikymmentä vuotta. nyt on tallissa kolme sellaista motskaria, yksi on turboahdettunakin ollut välillä. en taida näin auto- tai sanotaanko -foorumilla mainita sen enempää näitä kaksipyöräisiä. vihjeenä sanottakoon, että ovat myös erään toisen, siis saabin ohella, lentokonetehtaan tuotteita, joka toimii raskaassa teollisuudessa ja valmistaa myös lisäksi avaruusraketteja, satelliitteja, junia, etenkin laivoja, tunneliporakoneita, siviililentokoneita ja niiden osia, hävittäjälentokoneita, energiavoimalaitoksia, metsätyökoneita, maansiirtokoneita, vesiskoottereita, teollisuusrobotteja ja suuria siltoja. moottoripyörät sitten syntyvät näistä muista projekteista ylijäävistä materiaaleista, kuten junien osista, sanotaan puoliksi tsoukkina. nyt jotkut jo osaavat sanoa mp:ni merkin.
Mulla ei nyt oo kun tuo yksi GPZ900R
Hankintalistalla olis H2 siis se leskentekijä
9-5 2l turbo farkku 2000 automaatti
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Pari Hondaa on suven ratoksi
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis
-
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: Su Marras 23, 2008 16:13
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Mullakin on yks äkki-mopo, honda 900 blade. Taitaa kuitenkin vaihtua keväällä
kurapyörään.
kurapyörään.