Sitten vielä kaveri nastakumeja ampumaan ja kohta saakin kaivaa itseään jostain lumikinoksesta.

Hyvä hyvä, tänäänki tuli melkein 400 kuraista kilsaa ku käytiin ukin makeavesiallas kiertääs. Ajeltiin myös saab-museon ohi.dq kirjoitti:Jos taivaankappaleet on kohillaan, niin kohta vaihtuu nykyinen Hornet katuenduroon. Perässä tullaan Teemu, hitaanlaisesti mutta kuitenkin.![]()
Sitten vielä kaveri nastakumeja ampumaan ja kohta saakin kaivaa itseään jostain lumikinoksesta.
Juu olenkin jo hiukan kateellisena taustalta vakoillu noita surautteluja.tetammi kirjoitti:Hyvä hyvä, tänäänki tuli melkein 400 kuraista kilsaa ku käytiin ukin makeavesiallas kiertääs. Ajeltiin myös saab-museon ohi.
Suttunen kuva tuosta omasta rassista. Siis toi oranssisin.
Sen perusteella (n.1000km) mitä ehdin ajaa XX:llä ennen talviseisontaan laittamista niin vakio plexi toimii ainakin minun mittaiselle 178cm ihan hyvin kaikissa "järkevissä" matkanopeuksissa. CBR1000F:n kate aiheutti kovempaa kypärämeluakin. Käsien puutumistakaan en havainnut pidemmilläkään matkoilla. XX:n penkki mitä monet haukkuu, toimii minulla paremmin kuin 1000F:n (mitä myös monet haukkui) tuoli mikä oli liian pehmeä ja aiheutti jalkojen puutumista niin että edes tankillista en voinut ajaa pysähtymättä.9000LPT kirjoitti:Kyseisen pyörän kanssa kädet puutuu alle 150km/h nopeuksissa. Lisäksi kate aiheuttaa kovan kypärämelun, koska osuu juuri kypärän korkeudelle. Nostamalla selän suoraksi melu pienenee, mutta asento ei ole kovin luenteva. Pituutena on 196cm.Saappi Kuski kirjoitti:Frostgreylle sellainen vinkki että jos alkaa kädet puutumaan ajossa ja ajaminen käy raskaaksi niin vika saattaa olla tuossa korkeassa "matka"katteessa
Jaaha, taidetaan molemmat viettää aikaa myös toisella harrastefoorumilla.
Se helppas hiukan kun pistin sarviin 18mm raiserit, talven aikana olisi vielä tarkoitus laskea jalkatappeja pari senttiä(ehkä), nostaa takapäätä hieman ja hommata tuo orkkis pleksi. Tuosta penkistä ei ole kyllä minulla ainakaan mitään pahaa sanottavaa, ei persus ainakaan puutunut.Sen perusteella (n.1000km) mitä ehdin ajaa XX:llä ennen talviseisontaan laittamista niin vakio plexi toimii ainakin minun mittaiselle 178cm ihan hyvin kaikissa "järkevissä" matkanopeuksissa. CBR1000F:n kate aiheutti kovempaa kypärämeluakin. Käsien puutumistakaan en havainnut pidemmilläkään matkoilla. XX:n penkki mitä monet haukkuu, toimii minulla paremmin kuin 1000F:n (mitä myös monet haukkui) tuoli mikä oli liian pehmeä ja aiheutti jalkojen puutumista niin että edes tankillista en voinut ajaa pysähtymättä.
Minusta tuntuu että ei tuohon pyörään tarvi vaihtaa muuta kuin kirkkaat etuvilkut
niin kaikki tarvittava tuninki on siinä
Juu Kawahan se olla pitäärotisko kirjoitti:noh, moottoripyöriä on tullut harrasteltua paljon enemmän kuin mitään autoja koskaan ja kymmeniä vuosiakin jo, sekä rahaa on uponnut melkoinen omaisuus niihin. tiettyä merkkiäkin jo kohta parikymmentä vuotta. nyt on tallissa kolme sellaista motskaria, yksi on turboahdettunakin ollut välillä. en taida näin auto- tai sanotaanko-foorumilla mainita sen enempää näitä kaksipyöräisiä. vihjeenä sanottakoon, että ovat myös erään toisen, siis saabin ohella, lentokonetehtaan tuotteita, joka toimii raskaassa teollisuudessa ja valmistaa myös lisäksi avaruusraketteja, satelliitteja, junia, etenkin laivoja, tunneliporakoneita, siviililentokoneita ja niiden osia, hävittäjälentokoneita, energiavoimalaitoksia, metsätyökoneita, maansiirtokoneita, vesiskoottereita, teollisuusrobotteja ja suuria siltoja. moottoripyörät sitten syntyvät näistä muista projekteista ylijäävistä materiaaleista, kuten junien osista, sanotaan puoliksi tsoukkina. nyt jotkut jo osaavat sanoa mp:ni merkin.