Saabistit ja moottoripyörät
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Café-GS v1.2(tai jotain) alkaa löytää muotonsa..
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Komee bläkkäri,muuta ei tarvii enää kuin hävittää toi helikopterikenttä ja hommata sw-motech:in telineet.Se on siinäSaappi Kuski kirjoitti:Tämmöiseen se vanha vaihtui sitten. Harmittomissa koeajoissa on aina oma "riskinsä".
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Täällä on K8 GSX-1000R ja vm 83. GPz750 Kwaka.
Gixerillä tuli käytyä perjantaina Alastarolla ja pienen kurnutuksen jälkeen 1.28,3... ja nahkapuhku läpimärkänä hiestä. On ehkä vähän fyysisesti liian vaativa harrastus tavan saabistille
Gixerillä tuli käytyä perjantaina Alastarolla ja pienen kurnutuksen jälkeen 1.28,3... ja nahkapuhku läpimärkänä hiestä. On ehkä vähän fyysisesti liian vaativa harrastus tavan saabistille
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Tulipa keväällä ostettua Suzuki PE250, aikansa kova valkokilpikilpaenduro, ja pienen koneremontin jälkeen oon nyt vähän toista viikkoa ajellu. 17 minuutin työmatkaankin meni toista tuntia... Tuli vähän kierreltyä... Muutenki ollu todella hauskaa ajella pitkin mettäteitä, kun ei näillä bensan hinnoilla raski enää autolla kierrellä. Äänenvaimennusta pitänee vähän parantaa, ei varmaan naapurit kohta tervehi... Mutta äärimmäisen hauskaa puuhaa tuo kurapyöräily
95, 96, Saabo, 97, 99, 900, 9000, 9-3, 9-5
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Ite kyllästyin etunojaan ja vaihdoin XX:n --> VT1100 Hondaan...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Minä olen kans yrittänyt viime aikoina miettiä suhdettani tähän harrastukseen jos näin hienosti sanotaan.. Toisaalta maantiepyöräily XX:n tyylisellä pyörällä on turhauttavaa, ajaminen muuttuu hauskaksi vasta siinä kohtaa missä lähtee kortti jos huonosti käy, toisaalta mikään custom-römpöttikään ei jaksa kiinnostaa koska hitaasti voi mennä autollakin. Hayabusan tai kikserin voisi ostaa mutta kun siinä on sama ongelma kuin XX:ssä, hauskaa ei voi pitää kuin saksassa tai radalla. Välillä taas pitää kuljettaa naisiakin ja muita matkustajia joten ihan rimpula muoviluoti ei hyvä. Mikään harrikkapullistelu tai muu tekstiiliurheilukaan ei jaksa kiinnostaa Joku muskeliväännön omaava kurapyörä olisi kiva mistaa jossain vaiheessa mutta ei ole jaksanut perehtyä enkä tiedä missä niillä voisi ajella. Toisaalta mahtaa olla itsemurha harrastus tuo motocrossi tällaiselle liki satakiloiselle äijälle..
Minä en tiiä mikä pyörä mun pitäisi omistaa, joten ajellaan sitä valaistumista ootellessa tällä XX:llä, se on sentään aika monipuolinen kulkine.
Ainoa mistä olen varma on että autolla ei monta kertaa kesässä kiinnosta ajaa
Minä en tiiä mikä pyörä mun pitäisi omistaa, joten ajellaan sitä valaistumista ootellessa tällä XX:llä, se on sentään aika monipuolinen kulkine.
Ainoa mistä olen varma on että autolla ei monta kertaa kesässä kiinnosta ajaa
9000CS 2,3
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Kuulostaa siltä että sun pitäis käydä ostaas kotarin superenduroSaappi Kuski kirjoitti:Joku muskeliväännön omaava kurapyörä olisi kiva mistaa jossain vaiheessa mutta ei ole jaksanut perehtyä enkä tiedä missä niillä voisi ajella. Toisaalta mahtaa olla itsemurha harrastus tuo motocrossi tällaiselle liki satakiloiselle äijälle..
http://www.nettimoto.com/806220
Tuollasella menee jossei nyt ihan crossirata, ni melko pientä ja pehmeetä polkua ja ovat porukka kiertäny tuollasella maita ja mannuja ristiin ja rastiin myös kyytiläisen kanssa.
Jos kaipaa vähän enempi katetta niin siitä löytyy myös adventure versio jossa sama kone:
http://www.nettimoto.com/772813
Satakilone on vielä ihan normi mitoissa tuolla matkaenduropuolella.
Kannattaa käydä kurkkaas http://www.matkaendurot.net
mistä löytyy myös noista molemmista malleista paljon tietoo:
SE
Adventure
Vakavasti ottaen hieman miedommallakin peleillä saa mukavat kiksit sorateillä, ite tuli tuossa kolmen viikon loman aikana tuolla omalla 1-sylinterisellä tärisyttimellä ajettuu noin neljä tonnii joista asvalttia vain murto-osa.
Tuolla jotain reissukuvia joissa osassa myös esiintyy aiemmin mainittu superi.
On se vaan näppärä peli, tuskin olisi kävelten tullu käytyä esim. peniötunturin laella ihmettelees.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Kiitokset motivoinnista. Voisipa hyvinkin olla että löydän tuolta sisäisen motoristini uudelleen; mies, vääntävä kone ja ympäröivä luonto. Ei takaa päin yllättäviä poliiseja eikä tappaja-autoilijoitatetammi kirjoitti:Kuulostaa siltä että sun pitäis käydä ostaas kotarin superenduro
http://www.nettimoto.com/806220
Ja ehkä vielä haastetta ajamiseen ilman järjettömiä nopeuksia..
9000CS 2,3
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Saappikuski, miten suhtaudut sitten tähän italialaiseen v-twinnailuun? Ducateihin siis. Fiilistelyä puhtaimmillaan, ja se äänimaailma...! Ahh. Eikä sitä vauhtiakaan nyt niin hirveästi ole pakko olla, just sen takia kun pyörästä löytyy muutakin "sisältöä". Lisäksi sopivan outoa, t.s. kun saabistille tehtyä.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Istuskelin taannoin työkaverin 1000cc retro ducatin päällä, se malli missä peilitkin tulee hassusti sivuille. Pyörä oli kuin suoraan imatran ajoista ja ääni sitä luokkaa että paikat tippuu hampaista. Yritin itsesuggestion avulla löytää että mikä se juttu siinä on. En kyllä löytänyt. Mulla ne elämykset tulee kai pelkästään suorituskyvystäTri-Lo kirjoitti:Saappikuski, miten suhtaudut sitten tähän italialaiseen v-twinnailuun? Ducateihin siis. Fiilistelyä puhtaimmillaan, ja se äänimaailma...! Ahh. Eikä sitä vauhtiakaan nyt niin hirveästi ole pakko olla, just sen takia kun pyörästä löytyy muutakin "sisältöä". Lisäksi sopivan outoa, t.s. kun saabistille tehtyä.
oli sitten maasto tai maantie.
Vikoja Ducateiussa on kuulemma paljon ja huollot/osat maksaa hunajaa eli siinä mielessä kai saab 9-5 tunnelma olisi taattu .
9000CS 2,3
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Onpas ristiriitaiset mielipiteet sulla...Saappi Kuski kirjoitti:ajaminen muuttuu hauskaksi vasta siinä kohtaa missä lähtee kortti jos huonosti käy, toisaalta mikään custom-römpöttikään ei jaksa kiinnostaa koska hitaasti voi mennä autollakin.
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Mulla oli joskus TL1000R, Suzukin V2 1000cc ja oli kyllä ehdottomasta munakkain ja persoonallisin pyörä mitä olen omistanut. Meteliä lähti ainakin enemmän kuin useimmista Ducateista ja oli muodoiltaan lähes yhtä kaunis kuin ysikuuppa.Saappi Kuski kirjoitti:Istuskelin taannoin työkaverin 1000cc retro ducatin päällä, se malli missä peilitkin tulee hassusti sivuille. Pyörä oli kuin suoraan imatran ajoista ja ääni sitä luokkaa että paikat tippuu hampaista. Yritin itsesuggestion avulla löytää että mikä se juttu siinä on. En kyllä löytänyt. Mulla ne elämykset tulee kai pelkästään suorituskyvystäTri-Lo kirjoitti:Saappikuski, miten suhtaudut sitten tähän italialaiseen v-twinnailuun? Ducateihin siis. Fiilistelyä puhtaimmillaan, ja se äänimaailma...! Ahh. Eikä sitä vauhtiakaan nyt niin hirveästi ole pakko olla, just sen takia kun pyörästä löytyy muutakin "sisältöä". Lisäksi sopivan outoa, t.s. kun saabistille tehtyä.
oli sitten maasto tai maantie.
Vikoja Ducateiussa on kuulemma paljon ja huollot/osat maksaa hunajaa eli siinä mielessä kai saab 9-5 tunnelma olisi taattu .
Ja aivan varmasti myös eniten ongelmia oli tuon kanssa, vesisateella sammui etummainen sylinteri AINA, pyörän sähköt eivät kestänyt sitä tärinää ja jatkuvasti oli joku johtosarja tai rele paskana. Välillä bensapumppu alkoi vuotaa ja valutti tavarat kakkospytyn päälle puskien pientä liekkiä.
Siinä on saabistille oiva valinta, jos vaan löytää jostain.
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Ducatissa on joo vähän omanlainen luonne niinkuin SAABissakin. Oma mopo on avatarissa näytillä Ducati 749 vm.04.Tri-Lo kirjoitti:Saappikuski, miten suhtaudut sitten tähän italialaiseen v-twinnailuun? Ducateihin siis. Fiilistelyä puhtaimmillaan, ja se äänimaailma...! Ahh. Eikä sitä vauhtiakaan nyt niin hirveästi ole pakko olla, just sen takia kun pyörästä löytyy muutakin "sisältöä". Lisäksi sopivan outoa, t.s. kun saabistille tehtyä.
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Miten niin istuskelit? Eikö sun olis pitänyt ajaa sitä?Saappi Kuski kirjoitti: Istuskelin taannoin työkaverin 1000cc retro ducatin päällä...
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:04
- Paikkakunta: enonkoski
Re: Saabistit ja moottoripyörät
honda transalpilla tulee vapaaaikoina pärtsäiltyä ja kivaa on ollu vaikka pientä tehovajausta onkin.