

Komee bläkkäri,muuta ei tarvii enää kuin hävittää toi helikopterikenttä ja hommata sw-motech:in telineet.Se on siinäSaappi Kuski kirjoitti:Tämmöiseen se vanha vaihtui sitten. Harmittomissa koeajoissa on aina oma "riskinsä".![]()
Kuulostaa siltä että sun pitäis käydä ostaas kotarin superenduroSaappi Kuski kirjoitti:Joku muskeliväännön omaava kurapyörä olisi kiva mistaa jossain vaiheessa mutta ei ole jaksanut perehtyä enkä tiedä missä niillä voisi ajella. Toisaalta mahtaa olla itsemurha harrastus tuo motocrossi tällaiselle liki satakiloiselle äijälle..
Kiitokset motivoinnista. Voisipa hyvinkin olla että löydän tuolta sisäisen motoristini uudelleen; mies, vääntävä kone ja ympäröivä luonto.tetammi kirjoitti:Kuulostaa siltä että sun pitäis käydä ostaas kotarin superenduro
http://www.nettimoto.com/806220
Istuskelin taannoin työkaverin 1000cc retro ducatin päällä, se malli missä peilitkin tulee hassusti sivuille. Pyörä oli kuin suoraan imatran ajoista ja ääni sitä luokkaa että paikat tippuu hampaista. Yritin itsesuggestion avulla löytää että mikä se juttu siinä on. En kyllä löytänyt. Mulla ne elämykset tulee kai pelkästään suorituskyvystäTri-Lo kirjoitti:Saappikuski, miten suhtaudut sitten tähän italialaiseen v-twinnailuun? Ducateihin siis. Fiilistelyä puhtaimmillaan, ja se äänimaailma...! Ahh.Eikä sitä vauhtiakaan nyt niin hirveästi ole pakko olla, just sen takia kun pyörästä löytyy muutakin "sisältöä". Lisäksi sopivan outoa, t.s. kun saabistille tehtyä.
Onpas ristiriitaiset mielipiteet sulla...Saappi Kuski kirjoitti:ajaminen muuttuu hauskaksi vasta siinä kohtaa missä lähtee kortti jos huonosti käy, toisaalta mikään custom-römpöttikään ei jaksa kiinnostaa koska hitaasti voi mennä autollakin.
Mulla oli joskus TL1000R, Suzukin V2 1000cc ja oli kyllä ehdottomasta munakkain ja persoonallisin pyörä mitä olen omistanut. Meteliä lähti ainakin enemmän kuin useimmista Ducateista ja oli muodoiltaan lähes yhtä kaunis kuin ysikuuppa.Saappi Kuski kirjoitti:Istuskelin taannoin työkaverin 1000cc retro ducatin päällä, se malli missä peilitkin tulee hassusti sivuille. Pyörä oli kuin suoraan imatran ajoista ja ääni sitä luokkaa että paikat tippuu hampaista. Yritin itsesuggestion avulla löytää että mikä se juttu siinä on. En kyllä löytänyt. Mulla ne elämykset tulee kai pelkästään suorituskyvystäTri-Lo kirjoitti:Saappikuski, miten suhtaudut sitten tähän italialaiseen v-twinnailuun? Ducateihin siis. Fiilistelyä puhtaimmillaan, ja se äänimaailma...! Ahh.Eikä sitä vauhtiakaan nyt niin hirveästi ole pakko olla, just sen takia kun pyörästä löytyy muutakin "sisältöä". Lisäksi sopivan outoa, t.s. kun saabistille tehtyä.
oli sitten maasto tai maantie.
Vikoja Ducateiussa on kuulemma paljon ja huollot/osat maksaa hunajaa eli siinä mielessä kai saab 9-5 tunnelma olisi taattu.
Ducatissa on joo vähän omanlainen luonne niinkuin SAABissakin. Oma mopo on avatarissa näytillä Ducati 749 vm.04.Tri-Lo kirjoitti:Saappikuski, miten suhtaudut sitten tähän italialaiseen v-twinnailuun? Ducateihin siis. Fiilistelyä puhtaimmillaan, ja se äänimaailma...! Ahh.Eikä sitä vauhtiakaan nyt niin hirveästi ole pakko olla, just sen takia kun pyörästä löytyy muutakin "sisältöä". Lisäksi sopivan outoa, t.s. kun saabistille tehtyä.
Miten niin istuskelit? Eikö sun olis pitänyt ajaa sitä?Saappi Kuski kirjoitti: Istuskelin taannoin työkaverin 1000cc retro ducatin päällä...