Aitoa suomalaista amis-tuuninkia

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
sheebu
"Viggen"
Viestit: 638
Liittynyt: La Touko 07, 2005 22:23
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja sheebu »

9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01

#2592, STCF #43
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

sheeba kirjoitti:meinasin pudota penkiltä 8O
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=414913
Ei helvetti :lol: :roll:
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Minä kun luulin, että noita DOCH-moottoreita löytyy vaan Cosworht-sierroista. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

sheeba kirjoitti:meinasin pudota penkiltä 8O
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=414913
EI V*TTU..!!! :lol:

Ja huomatkaa: "myydään uuden projektin alta" :!: ..loppua ei siis näy... :)
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No juu onhan se jos tykkää..
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Tri-Lo kirjoitti:Ja huomatkaa: "myydään uuden projektin alta" :!: ..loppua ei siis näy... :)
No kato tää oli vaan harjoituskappale (hajoitus?)..

Uusi projekti loksauttaa sitten jokaisen leuat!

Erityisesti tässä yksilössä tykkäsin tuosta äänentoiston ammattimaisesta asennuksesta. Viimeistelty "paikalleenheitto" tuo varmasti täydet pisteet hifikilpailussa.

Unohtamatta DTM-pyyhintä ja kaksiosaista tuning-takaikkunaa..

Siinä on monta unetonta yötä vietetty autotallissa tätä jalokiveä hioessa. Wow!
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Todellakin... :) Hats off!
(vaiko heads..? :roll: ) :lol:
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Lukkokeula. :lol:

Hiton lukkokeula ko ei polta nurtsia!!
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

ei oo tuunaus ainakaan kulkineen ulkonäköä parantanu ja mitä v*tun järkee on laittaa yksi pyyhin?? ej jymmarra.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Race-uskottavuus nousee uusiin sfääreihin, kun on yksi nonfunctional-pyyhin pönöttämässä keskellä tuulilasia.

Pitäisiköhän laittaa molempiin tonnareihin myös samanlainen konstruktio?

Mitäs olette mieltä, vaikuttaisiko pyyhkijän varren maalaaminen korin väriin suotuisasti pyyhintätulokseen?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Jope kirjoitti: Mitäs olette mieltä, vaikuttaisiko pyyhkijän varren maalaaminen korin väriin suotuisasti pyyhintätulokseen?
Varmasti. Kanattaa myös ottaa huomioon, että tuollainen viritys parantaa auton aerodynaamisia ominaisuuksia ja kasvattaa huippunopeutta väh. 20 km/h. Tällainen tehojennousu saattaa vaatia kaverikseen ison hiilikuitu- tai alumiinispoilerin, etteivät ajo-ominaisuudet katoa. :lol:
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

ja etuvetoisissa autoissa tarvitaan isoa takasiipeä mihin :?: :?: :?:
vauhtikin maksimissaan saa olla 120km/h. eikös vaikutus ala vasta paljon ton nopeuden jälkeen
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2993
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

sheeba kirjoitti:meinasin pudota penkiltä 8O
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=414913
ompa harvinaisen ruma :lol:
Viimeksi muokannut 99 GL, Ma Elo 29, 2005 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Toi on järkyttävintä mitä on nähnyt pitkiin aikoihin :lol: :lol:
Tuon hinnassa on pari nollaa liikaa :wink:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

sheeba kirjoitti:meinasin pudota penkiltä 8O
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=414913
Kun lotossa voitan, niin tuollaisen teetän jollain Pimp My Ride -pajalla :lol:

Varsinkin tuo takaikkuna on todella hieno.
Kyllä nyt lähti Carmen Electra taustakuva vaihtoon ja tämä pääsi työpöytää kaunistamaan 8)

Jos jollain on myytävänä CS-tonnariin tuollainen kaksois-takaikkuna, niin laittakaa heti yv:tä tulemaan :lol:
On jokin optinen illuusio, että kun katsoo tuota alinta kuvaa, jossa on auton sisusta, niin aivan selvästi nenään tulee wunder baumin tuoksu, hämmästyttävää 8O
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Vastaa Viestiin