Tri-Lo kirjoitti:Ja huomatkaa: "myydään uuden projektin alta" :!: ..loppua ei siis näy... :)
No kato tää oli vaan harjoituskappale (hajoitus?)..
Uusi projekti loksauttaa sitten jokaisen leuat!
Erityisesti tässä yksilössä tykkäsin tuosta äänentoiston ammattimaisesta asennuksesta. Viimeistelty "paikalleenheitto" tuo varmasti täydet pisteet hifikilpailussa.
Unohtamatta DTM-pyyhintä ja kaksiosaista tuning-takaikkunaa..
Siinä on monta unetonta yötä vietetty autotallissa tätä jalokiveä hioessa. Wow!
ei oo tuunaus ainakaan kulkineen ulkonäköä parantanu ja mitä v*tun järkee on laittaa yksi pyyhin?? ej jymmarra.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Varmasti. Kanattaa myös ottaa huomioon, että tuollainen viritys parantaa auton aerodynaamisia ominaisuuksia ja kasvattaa huippunopeutta väh. 20 km/h. Tällainen tehojennousu saattaa vaatia kaverikseen ison hiilikuitu- tai alumiinispoilerin, etteivät ajo-ominaisuudet katoa.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti
ja etuvetoisissa autoissa tarvitaan isoa takasiipeä mihin
vauhtikin maksimissaan saa olla 120km/h. eikös vaikutus ala vasta paljon ton nopeuden jälkeen
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Kun lotossa voitan, niin tuollaisen teetän jollain Pimp My Ride -pajalla
Varsinkin tuo takaikkuna on todella hieno.
Kyllä nyt lähti Carmen Electra taustakuva vaihtoon ja tämä pääsi työpöytää kaunistamaan
Jos jollain on myytävänä CS-tonnariin tuollainen kaksois-takaikkuna, niin laittakaa heti yv:tä tulemaan
On jokin optinen illuusio, että kun katsoo tuota alinta kuvaa, jossa on auton sisusta, niin aivan selvästi nenään tulee wunder baumin tuoksu, hämmästyttävää
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.