http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=414913
Aitoa suomalaista amis-tuuninkia
No kato tää oli vaan harjoituskappale (hajoitus?)..Tri-Lo kirjoitti:Ja huomatkaa: "myydään uuden projektin alta" :!: ..loppua ei siis näy... :)
Uusi projekti loksauttaa sitten jokaisen leuat!
Erityisesti tässä yksilössä tykkäsin tuosta äänentoiston ammattimaisesta asennuksesta. Viimeistelty "paikalleenheitto" tuo varmasti täydet pisteet hifikilpailussa.
Unohtamatta DTM-pyyhintä ja kaksiosaista tuning-takaikkunaa..
Siinä on monta unetonta yötä vietetty autotallissa tätä jalokiveä hioessa. Wow!
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
ruohonet80
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Race-uskottavuus nousee uusiin sfääreihin, kun on yksi nonfunctional-pyyhin pönöttämässä keskellä tuulilasia.
Pitäisiköhän laittaa molempiin tonnareihin myös samanlainen konstruktio?
Mitäs olette mieltä, vaikuttaisiko pyyhkijän varren maalaaminen korin väriin suotuisasti pyyhintätulokseen?
Pitäisiköhän laittaa molempiin tonnareihin myös samanlainen konstruktio?
Mitäs olette mieltä, vaikuttaisiko pyyhkijän varren maalaaminen korin väriin suotuisasti pyyhintätulokseen?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Varmasti. Kanattaa myös ottaa huomioon, että tuollainen viritys parantaa auton aerodynaamisia ominaisuuksia ja kasvattaa huippunopeutta väh. 20 km/h. Tällainen tehojennousu saattaa vaatia kaverikseen ison hiilikuitu- tai alumiinispoilerin, etteivät ajo-ominaisuudet katoa.Jope kirjoitti: Mitäs olette mieltä, vaikuttaisiko pyyhkijän varren maalaaminen korin väriin suotuisasti pyyhintätulokseen?
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
-
ruohonet80
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
ja etuvetoisissa autoissa tarvitaan isoa takasiipeä mihin
vauhtikin maksimissaan saa olla 120km/h. eikös vaikutus ala vasta paljon ton nopeuden jälkeen
vauhtikin maksimissaan saa olla 120km/h. eikös vaikutus ala vasta paljon ton nopeuden jälkeen
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
ompa harvinaisen ruma
Viimeksi muokannut 99 GL, Ma Elo 29, 2005 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Kun lotossa voitan, niin tuollaisen teetän jollain Pimp My Ride -pajalla
Varsinkin tuo takaikkuna on todella hieno.
Kyllä nyt lähti Carmen Electra taustakuva vaihtoon ja tämä pääsi työpöytää kaunistamaan
Jos jollain on myytävänä CS-tonnariin tuollainen kaksois-takaikkuna, niin laittakaa heti yv:tä tulemaan
On jokin optinen illuusio, että kun katsoo tuota alinta kuvaa, jossa on auton sisusta, niin aivan selvästi nenään tulee wunder baumin tuoksu, hämmästyttävää
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.