Saabissa meikäläinen pysyy jossei tapahdu jotain täysin arvaamatonta(esim. lobotomia tms)
Alkoi tekemään mieli E34 M5:sta..
Saahan niitä unelmia olla, totuus on aika karu noista M5:sista, pilalle poljettuja lähes jokainen, ei sakemannikaan ole niin epälooginen että ostaisi todella suorituskykyisen menopelin sunnuntaiköröttelyä varten, ja autobahnanopeuksilla lienevät aika valmiita tapauksia
Saabissa meikäläinen pysyy jossei tapahdu jotain täysin arvaamatonta(esim. lobotomia tms)
Saabissa meikäläinen pysyy jossei tapahdu jotain täysin arvaamatonta(esim. lobotomia tms)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
Henkka #2283
- "Hölösuu"
- Viestit: 2919
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Jeha, aika hyvä kuponki tuoJoel S. kirjoitti:http://members.aol.com/c1j1miller/brochure.gifHenkka #2283 kirjoitti: Eipä tuo mikään ihme ole. Jo ensimmäinen 2-litranen turbotonnari sai samoja suoritusarvoja aikalaisensa 635:sen kanssa.
Turbot pärjää hyvin, jopa testaroossa vastaan
Jotenkin kuitenkaan nua paikaltaan polkemiset eivät tuo oikeutta turbojen kulkupuolelle...
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Saa olla aika sairas jos mieli tekee bemarin hankkia
Saabissa sentään jotain persoonallisuutta. Nykyään kun tuntuu että noita bemareiden perään kuolaajia on aivan liikaa (varsinkin nuoremmassa ikäluokassa). Mihin on maailma menossa?
Baijerin munanjatkeen hinnalla saa Mersunkin eli varmasti enemmän vastinetta pennosilleen...
Saabissa sentään jotain persoonallisuutta. Nykyään kun tuntuu että noita bemareiden perään kuolaajia on aivan liikaa (varsinkin nuoremmassa ikäluokassa). Mihin on maailma menossa?
-
Henkka #2283
- "Hölösuu"
- Viestit: 2919
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Mä oon hyvinkin samoilla linjoilla.kristian kirjoitti:Saa olla aika sairas jos mieli tekee bemarin hankkia![]()
Saabissa sentään jotain persoonallisuutta. Nykyään kun tuntuu että noita bemareiden perään kuolaajia on aivan liikaa (varsinkin nuoremmassa ikäluokassa). Mihin on maailma menossa?Baijerin munanjatkeen hinnalla saa Mersunkin eli varmasti enemmän vastinetta pennosilleen...
Suurin syy, miksi en bemaria edes harkitse, on pelko hukkua loputtomien rääväsuuvässyköiden (keskiverto bemarikuski) massaan.
Saabillakin leimautuu, mutta tavalla, josta itse pidän
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Minulla ei ole kyllä mitään Bemareita vastaan, pakko myöntää, että tehokas vaparikonekin kiehtoo varsinkin vanhan 635 CSi:n tai ensimmäisen sukupolven M5:n muodossa. Nykyään BMW:n ratissa saattaa vaan saada ikävän leiman otsaansa. 
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
E34 on kyllä makuuni, kliini sedan ilman turhia kikkoja, M5 sillä uudemmalla 3.8 litraisella padalla on kyllä hieno laite. Ja ainahan sen voi turbottaa, kuten eräs ruotsalainen...
Uudetkin bemarit miellyttää kyllä, mutta ei sillä tavoin kuin Saabit. Oikeastaan bemarissa suora kuutonen & takaveto on se juttu, kohta siitä varmaankin luovutaan, uuden V-moottoriperheen myötä.
En olisi niin ahdasmielinen merkkien suhteen, paitsi japsien ja patonkien
Vaikkapa tuo Audi 200, mikä aiemmin tähän on linkitetty, on varsin maukas peli.
Uudetkin bemarit miellyttää kyllä, mutta ei sillä tavoin kuin Saabit. Oikeastaan bemarissa suora kuutonen & takaveto on se juttu, kohta siitä varmaankin luovutaan, uuden V-moottoriperheen myötä.
En olisi niin ahdasmielinen merkkien suhteen, paitsi japsien ja patonkien
Vaikkapa tuo Audi 200, mikä aiemmin tähän on linkitetty, on varsin maukas peli.
BMW 320dA Coupe LCI
-
saabracing
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
http://www.garaget.org/?car=9089
ei se nyt pahannäköinen ole.
herrasmiespeli aikoinaan.
Mutta kuulemma kulutusosia ei oikeen hyllytavarana löydy.
itelle enemmän näistä kiinnostusta kyllä:
http://www.garaget.org/?car=1107
http://www.garaget.org/?car=7505
cooleri ehkä turhan alaalla ...
http://www.garaget.org/?car=3673
http://www.garaget.org/?car=2834
http://www.garaget.org/?car=6965
ei se nyt pahannäköinen ole.
herrasmiespeli aikoinaan.
Mutta kuulemma kulutusosia ei oikeen hyllytavarana löydy.
itelle enemmän näistä kiinnostusta kyllä:
http://www.garaget.org/?car=1107
http://www.garaget.org/?car=7505
cooleri ehkä turhan alaalla ...
http://www.garaget.org/?car=3673
http://www.garaget.org/?car=2834
http://www.garaget.org/?car=6965
Re: Alkoi tekemään mieli E34 M5:sta..
Oliko siellä sellainenkin?! Piti tehdä kuolauskierros pikana, paremman puoliskon sietokyky oli aika hyvin ulosmitattuna. Paljonko sellaisesta pyydettiin ns. kadulla?900S kirjoitti:Alkoiko himottamaan se musta 540:nen, mikä oli pick-nickissä myynnissä?petteri75 kirjoitti: Suoran kutosen murina kiinnostaisi, samoin V-8 540i:n muodossa.![]()
Sanoin kaverille, että kyllä tommosella ajaa voisi! V8 ja kaikki...
Toukokuussahan oli se X-speed tms tapahtuma Malmin lentokentällä, ja sieltä lähti melko kipakasti 540i. Tai ainakin koppa oli E34 ja murinat V8:sista, teki kieltämättä säväyksen..
Kuten sanottu, ei sillä nyt niin ole väliä mitä mielikuvia ajamani auto herättää. Tekisi vain mieli sellaista tehdastekoista sporttia, Aero on hyvä mutta sitä on ajettu nyt kohta 2 vuotta ja tekee mieli murinaa. 500E on kyllä mielenkiintoinen vaihtoehto, mutta se taitaa olla vieläkin harvinaisempaa ja kalliimpaa kauraa kuin M5:nen?
Täytynee tässä jokin päivä lähteä pyörähtämään "sopivassa" autokaupassa, josta saisi M5:en ja 540iA:n lainaan. Kun kumpaakaan ei ole koskaan tullut kokeiltua, on kieltämättä melko kovat odotukset. Toivottavasti koeajo ei sitten aivan kaikkea romahduta
Nojuuh. Ensin kai koeajolle, sitten 3-4kk säästämistä ja sitten hyvän yksilön etsintää. Tai sitten ei, mutta on terveellistä pitää mieli avoimena!
Viimeksi muokannut petteri75, Ti Elo 09, 2005 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itsekkään en ole koskaan lämmennyt noistä Bemareistä, mutta tossa männä viikolla istuin kaverin saksasta uitetussa vm-98 540:ssä niin pakko myöntää, että oli kyllä aikas siisti peli. Vaaleilla nahkapenkeilla (n.100tkm ajettu eli kuin uudet) siinä katteltiin Muumeja navista parkkiksella
Kulkee kuulemma kyllä ihan kivastikin (290hv) verrattuna vanhaan 535! -89 (212hv) ja menee nätisti ja aika hissukseen(tuplalasit). Kyydissä saatikka tyyppämässä en ole vielä käynyt, mutta ehkä vielä joskus jos saan
mutta,mutta, kahta en vaihda....
Kulkee kuulemma kyllä ihan kivastikin (290hv) verrattuna vanhaan 535! -89 (212hv) ja menee nätisti ja aika hissukseen(tuplalasit). Kyydissä saatikka tyyppämässä en ole vielä käynyt, mutta ehkä vielä joskus jos saan
mutta,mutta, kahta en vaihda....
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Kerran mulla oli viikonlopun ajan käytössä 523iA -97. Ajettavuudeltaan auto oli kohtalainen mutta eipä siinä mitään erikoista ollut joten en ymmärrä mikä niissä saa eräät niin sekaisin. Bensaa ainakin meni tuhottomasti (jopa Saabeihin verrattuna). Eniten baijerilaisissa minua ärsyttää kuitenkin niiden lähestulkoon aina enemmän tai vähemmän pissapäiset kuljettajat... 
-
Henkka #2283
- "Hölösuu"
- Viestit: 2919
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Taas ohi alkuperäisen aiheen, sori Petsku
Mutta mä en ole koskaan tajunnut sitä, että miksi monia bemareita sanotaan ainakin uutena "herrasmiesautoiksi".
Tokihan ne ovat keskivertoautoa kalliimpia, mutta koska muulloin "raha" tekee herrasmieheksi?
Toisekseen "herrasmies"-statusta autostaan jauhavat ne, jotka polkevat jotain ikäloppua kolmesatasta.
Jos oikeen aattelee, niin mun mielestä oikeasti "herrasauto" voisi olla joku Rolssi tai Bentley? Niinkuin vanhanajan ylimystöbrittityyliin
Mutta merkistä, jonka pääosa myymistä autoista sijoittuu luokkaan A4-9-3SS-C-Luokka, on kovin teennäistä höpistä jostain "herraspelistä". Tää on vaan mun aivoitus
Ja toinen offtopic. Kun kattelin tuota linkitettyä M5:sta, niin en käsitä, miksi "kaikkialla" mollataan (toki niin käytännöllistä) saabin kojetaulua? Jos joku on tylsän ja turhauttavan näköinen lavetti, niin se on (ainakin tuon vanhemman) bemarin taulu. Taas mun mielipide, mutta silmillä mäkin kattelen.
Mutta mä en ole koskaan tajunnut sitä, että miksi monia bemareita sanotaan ainakin uutena "herrasmiesautoiksi".
Tokihan ne ovat keskivertoautoa kalliimpia, mutta koska muulloin "raha" tekee herrasmieheksi?
Toisekseen "herrasmies"-statusta autostaan jauhavat ne, jotka polkevat jotain ikäloppua kolmesatasta.
Jos oikeen aattelee, niin mun mielestä oikeasti "herrasauto" voisi olla joku Rolssi tai Bentley? Niinkuin vanhanajan ylimystöbrittityyliin
Ja toinen offtopic. Kun kattelin tuota linkitettyä M5:sta, niin en käsitä, miksi "kaikkialla" mollataan (toki niin käytännöllistä) saabin kojetaulua? Jos joku on tylsän ja turhauttavan näköinen lavetti, niin se on (ainakin tuon vanhemman) bemarin taulu. Taas mun mielipide, mutta silmillä mäkin kattelen.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Totta, tuo e34:n kojelauta ei ole mikään helmi. Onkos noissa 90-luvun e34:sissa acc ja jonkimmoinen ajotietokone ynnä airbagit ja muut heebelit? Kun tuo kojelauta näyttää niin mooseksenaikaiselta niin on vaikea kuvitella siinä olevan muita kuin mekaanisia säätölaitteita 
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98

