Itse tuli kans aloitettua tossa vuoden alussa jonkin sortin dietti. Eli vaihdoin perus coca colan siihen light malliin.. Alussa maistu kyl aika vehkeelle, mut kyl tähän tottuu. Ja paino on pudonnut neljän viikon aikan 6kg.. Muuten oon kyl syöny ja eläny ihan normaalisti.
hakuba2 kirjoitti:Itse tuli kans aloitettua tossa vuoden alussa jonkin sortin dietti. Eli vaihdoin perus coca colan siihen light malliin.. Alussa maistu kyl aika vehkeelle, mut kyl tähän tottuu. Ja paino on pudonnut neljän viikon aikan 6kg.. Muuten oon kyl syöny ja eläny ihan normaalisti.
Ihan pakko udella, että paljonko pitää kolaa juoda, että pelkällä lightiin vaihdolla paino putoaa 6kg
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
1-2 pulloa päivässä. Meinaan, serkkupoika teki samanmoisen tempun, ja johan lähti painoa melko reippaasti. Mitäpä siinä mahtaa "normi" kokisessa olla, 40-60 palaa sokeria? vrt. lighti pullon 1kcal. Aikoinaan tuli pudotettua semmottiis 25kg. Ihan jees homma, pikkuhiljaa ja vähän kattoen että mitä sinne suuhunsa pistää.
Jortsu kirjoitti:Ihan pakko udella, että paljonko pitää kolaa juoda, että pelkällä lightiin vaihdolla paino putoaa 6kg
Riippuu tietysti jokaisen henkilökohtaisista ominaisuuksista, mutta painon vaihtelu yhden vuorokaudenkin aikana voi olla jopa kolmisen kiloa melko helposti riippuen siitä, että paljonko ja mihin aikaan on syönyt, juonut, hikoillut jne. Jos haluaa edes osapuilleen vertailukelpoisia tuloksia, niin kannattaa aina punnita vaikkapa aamupaino heti kun on herännyt.
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Painoa ei minun tarvii pudottaa, mutta oloa pitää keventää, joten aloitinpa treenaamaan. Pari viikkoa jos malttais ensin lenkkeillä, että kunto kestäis tehdä lihas- ja juoksutreenejäkin (siis nopeampi tempoisia juoksutreenejä). On meinaan sykkeet vielä turhan korkeella tuollaisella kevyellä lenkillä ja sehän kertoo vain pitkään jatkuneesta välinpitämättömyydestä itseään kohtaan...
hakuba2 kirjoitti:Itse tuli kans aloitettua tossa vuoden alussa jonkin sortin dietti. Eli vaihdoin perus coca colan siihen light malliin.. Alussa maistu kyl aika vehkeelle, mut kyl tähän tottuu. Ja paino on pudonnut neljän viikon aikan 6kg.. Muuten oon kyl syöny ja eläny ihan normaalisti.
Ihan pakko udella, että paljonko pitää kolaa juoda, että pelkällä lightiin vaihdolla paino putoaa 6kg
Tollanen kolme litraa tota kolaa menee päivässä. Seuraava askel tässä mun dietissä on jättää noi kaks mäyräkoiraa viikossa tonne kauppaan ja siirtyä juomaan kirkkaita..
Tollanen kolme litraa tota kolaa menee päivässä. Seuraava askel tässä mun dietissä on jättää noi kaks mäyräkoiraa viikossa tonne kauppaan ja siirtyä juomaan kirkkaita..
Hmmm tuskinpa auttaa kirkkaisiin siirtyminen samalla tavalla se pöhistää.
Itellä ole edes aika juoda?? Koskaan en ole alkoholin kittaamista ymmärtänyt? Silloon jos on elämä raiteillaan ja asiat sujuu niin voi pari ottaa.
Vaikuttaa yleiskuntoon vaan niin pirusti tuo alkoholi.