ei tänään mutta eilen putsasin kaasuläppäkotelon ja tyhjänkäynti-moottorin isännän tonnarista.. tyhjänkäynti ehkä hieman parani.. ja vaihdoin o-renkaat Tommis nimiseen By-Pass venttiiliin.. ja on taas hienot suhinat
Tarkastin mikä kihnuttaa jarrutettaessa takana ja diaknoosi sisempi pala loppu. Auto on onneksi menossa maanantaina PCS:lle huoltoon niin ei tarvitse ryntäillä isommin. Lisäksi kiinnitin minulle uudet (käytetyt) kattotelineet autoon ja kiinnitin kajakin telineille.
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
Tuli tempaistua hetken mielijohteesta kojetaulun yläosa irti tontusta. Oli helpompi homma mitä olin kuvitellutkaan. Sopivat työkalutkin löytyivät pakista. (on tullut hankittua etukäteen torxeja jemmaan) Tuulilasin reunuspeltikin näytti ruosteettomalta, mikä on hyvä asia jos tässä innostuu vaihdattamaan tuulilasin vielä tälle kesälle Tuli samalla vaihdettua etukaiuttimetkin, kun omasta varastosta löyty paremmat, juuri sopivan kokoiset pioneerit ja ruuvinreiätkin sattuivat just kohdalleen Täähän olis käynyt hyvä fiilis topicciin myös.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Emmää oikeastaan itse, mutta kaveri myllytti tonnarin viimosen päälle, nyt on niin siisti, kuin tuo voi olla. Kelpaa sillä kesä huruutella ja syssyllä sitten myyntiin.
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 autom -05, Lincoln Town Car Ultimate 4.6 V8 -04, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Saabin kontissa on ollut joskus autoliikkeen tarra, enää rumat liimat olivat siitä muistona. Liuottimilla ei liima alkanut lähtemään joten hain avuksi tämmöisen
laikan joka on siihen tarkoitukseen tehty. Liima lähti, mutta niin lähti lakkaakin. Onko ehdotuksia mitä laitetaan päälle, ettei ainakaan ala ruostumaan? Ihan kirkaslakkaa? Ulkonäköseikkoja voi miettiä myöhemmin...
Mimmi kirjoitti:
Minä puhdista penkkejä marseilles-saippualla
Ja minä taasen puhdistan autojeni nahkajakkarat tärpätillä. Sen PH on aika sopiva niin ihmiselle kuin Saabin ja Alfan nahkaistuimillekin, sillä saa jynssättyä hienovaraisesti irti kaiken lian jne ennen penkkien käsittelyä rasvalla.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Pesin, vahasin ja yritin häivytellä takaovessa olevaa naarmua.
Mistä n. sormenpään levyinen ja n.10cm pitkä naarmu on ilmestynyt, niin ei mitään käsitystä
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377