mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kyllä..kait siitä nykymusasta vaan kasvaa ulos kun ei se nappaa ja ei kuulu massajoukkoon että pitäisi siitä..
Itse kuuntelen 4km työmatkan aikana iskelmää,sieltä tulee onneksi viideltä aamulla jotain järkevää omaan makuun.
Siitä salille ja seitsemäs vuosi alkaa kun kuuntelen 4-6 kertaa viikossa samaa salilevyä eikä vieläkään nuppi ole levinnyt..
Perjantai iltaisin kohokohta voi olla retro perjantai ylex:ältä tai sitten viskilasin kanssa Elvistä levysoittimesta. Niin helppoa se on.
Niin se vit...s on ne muut kanavat yleisesti ottaen.
Itse kuuntelen 4km työmatkan aikana iskelmää,sieltä tulee onneksi viideltä aamulla jotain järkevää omaan makuun.
Siitä salille ja seitsemäs vuosi alkaa kun kuuntelen 4-6 kertaa viikossa samaa salilevyä eikä vieläkään nuppi ole levinnyt..
Perjantai iltaisin kohokohta voi olla retro perjantai ylex:ältä tai sitten viskilasin kanssa Elvistä levysoittimesta. Niin helppoa se on.
Niin se vit...s on ne muut kanavat yleisesti ottaen.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Tähän samaan settiin menee radiossa olevat mainokset. Välittömästi mainosten alettu alkaa levyn kuuntelu. Pääsääntöisesti radion kuuntelu osuu aamuun 25 minsan työmatkan ajaksi, muutoin soi levy tai työpaikalla Spotifyn kautta itse valitut albumit. Hyvin usein tossa työmatkalla kuuntelen Radio Citystä yhden 10 minsan pätkän, muutoin on levy.
Kaksi kertaa muistan viimeisen vuoden ajalta, että olen jäänyt autoon kuuntelemaan radiota matkan päätyttyä. Toinen oli David Bowien vanha biisi; en muista enää mikä. Toinen oli Luontoilta.
Kaksi kertaa muistan viimeisen vuoden ajalta, että olen jäänyt autoon kuuntelemaan radiota matkan päätyttyä. Toinen oli David Bowien vanha biisi; en muista enää mikä. Toinen oli Luontoilta.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Sama täällä!9000 automaatilla kirjoitti: Luontoilta.
Eräänä ke-iltana klo 18 alkoi, ajelin kotiin ja kotona jopa kiiruhdin avaamaan radion jatkaakseni kuuntelua.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^^ Tuohon radiokanavajutskaan mulla toimii lääkkeenä Radionostalgia. Ihte oon vuosimallia 1972 nii ei mullekkaan uppoa nuo kaikki nykypäivän "hitit". Kuuluvuudessa tosin vieläkin saattaa olla aukkoja maakunnissa.
9000CS 2,0tA sport MY98
9-5 farkku MY01 b205/4 E/i/R(projektina tai paaliin?)
Yamaha WR 125 X, Kubota B6000
Honda CR-V
9-5 farkku MY01 b205/4 E/i/R(projektina tai paaliin?)
Yamaha WR 125 X, Kubota B6000
Honda CR-V
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
-kuumeflunssa jatkuu kolmatta päivää
-auton parkkiaika loppuu huomisaamuna kello kahdeksan
-pitää varmaan mennä siirtämisen yhteydessä kauppaan koska
-alkuviikosta on pirulliset pakkaset ja
-auton akku on heikohkon oloinen, eli
-tolppapaikan puute ottaa päähän ehkä eniten.
-auton parkkiaika loppuu huomisaamuna kello kahdeksan
-pitää varmaan mennä siirtämisen yhteydessä kauppaan koska
-alkuviikosta on pirulliset pakkaset ja
-auton akku on heikohkon oloinen, eli
-tolppapaikan puute ottaa päähän ehkä eniten.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Se, että matkalla Pirkkalasta Vaasaan huomasin voimansiirrossa olevan luistoa väärässä paikassa...
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Lisävalojen asennus... tai no itsepähän astuin sen Deutsch-liittimen päälle tallissa . Onneksi tuohon saa pelkän kuoren vaihdettua, on niin näppärä purkaa tuo liitin. Enkä olisi nyt kuitenkaan saanut asennusta valmiiksi pariin päivään, joten *itutuksen määrä ei nyt ihan kauhea ole. Muutaman euron verran kuitenkin.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Hylkäsin vitsitason haaveeni Priuksesta ja kävin koeajamas ekaa kertaa elämässäni uutta autoa, K Astraa. Varsinainen vitutus tulee spritmonitorin inhorealistisesta kulutuslukemasta ko kulkineelle, toisaalta se vähentää vitutusta ku ei sitte tuu ostettua mitää kippoa joka on kallis ja isoruokanen, ihan niinku nykynen femmaki.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^mikä kone ja paljon oli lukemat spritmonitorissa, ja minkälaisesta ajosuoritteesta lukema muodostui?
Jos bensakone 1,4T tai 1,6T, niin helposti pääsee liki 8litran lukemia ja ylikin lyhyellä koeajolla.
Jos bensakone 1,4T tai 1,6T, niin helposti pääsee liki 8litran lukemia ja ylikin lyhyellä koeajolla.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Sitä kolmepyttystä pohdein, mut en laskenu koeajolla ollenkaa kulutusta.
Sprittiin ku heittää 2016, bensa, manuaali, 15tkm välittämättä koneen koosta, niin heti ekana on kolmepyttysen 5,95 keskikulutus ja kaikkien bensakoneiden keskikulutus on 6,81.
Tekniikan maailma kevään lehdes mittas 1,4:n kulutusta tasanopeuksilla ja ei sekää menny muistaakseni juurikaan alle kuuden. Tarkkaa en muista, mut melkein 2x ilmotettuun seki oli. Kaikesta huolimatta HS vai IS raportoitti laskeneensa tankkausten perusteella kolmepyttysen(?) menevän matkas alle ilmotetun yhdistetyn kulutuksen. Tais olla toimittajalla oma lehmä ojas Sit taas Suoli24 joku iloinen antitrolli oli laskenu mökkimatkan matkakulutukseks vajaa 6 muistaakseni, ja se oli kolmepyttysellä.
Periaattees kutosen kulutus femmaan verrattuna riittää siihen, että mun ajomäärällä polttoainesäästöllä saa rahotuksen lyhennykset "säästettyä". Eli sinänsä ostos olis ok. Rahotuskulut taas on maltillinen 1700e, joka on tosi halpa. Tosin on siinä silti 25k turhaan menevää rahaa. Toisaalta sitte ku ostaa uutena, niin ei tartte longlife-huoltaa ja ne laatikonki öljyt saa vaihtaa just niin usein ku haluaa. Toki ei se silti takaa, että se auto kestäis edes kohtuullisesti seuraavat 250tkm. Semmosen periaatteen oon päättäny, että auto on joko alle 10tkm ajettu tai sitte tonnin ruoska. Välimalleis ei saa kuin vitutusta. Ja toinen periaate on, että nyky-dieseliä kaikkine oheisominaisuuksineen en myöskään osta.
Sprittiin ku heittää 2016, bensa, manuaali, 15tkm välittämättä koneen koosta, niin heti ekana on kolmepyttysen 5,95 keskikulutus ja kaikkien bensakoneiden keskikulutus on 6,81.
Tekniikan maailma kevään lehdes mittas 1,4:n kulutusta tasanopeuksilla ja ei sekää menny muistaakseni juurikaan alle kuuden. Tarkkaa en muista, mut melkein 2x ilmotettuun seki oli. Kaikesta huolimatta HS vai IS raportoitti laskeneensa tankkausten perusteella kolmepyttysen(?) menevän matkas alle ilmotetun yhdistetyn kulutuksen. Tais olla toimittajalla oma lehmä ojas Sit taas Suoli24 joku iloinen antitrolli oli laskenu mökkimatkan matkakulutukseks vajaa 6 muistaakseni, ja se oli kolmepyttysellä.
Periaattees kutosen kulutus femmaan verrattuna riittää siihen, että mun ajomäärällä polttoainesäästöllä saa rahotuksen lyhennykset "säästettyä". Eli sinänsä ostos olis ok. Rahotuskulut taas on maltillinen 1700e, joka on tosi halpa. Tosin on siinä silti 25k turhaan menevää rahaa. Toisaalta sitte ku ostaa uutena, niin ei tartte longlife-huoltaa ja ne laatikonki öljyt saa vaihtaa just niin usein ku haluaa. Toki ei se silti takaa, että se auto kestäis edes kohtuullisesti seuraavat 250tkm. Semmosen periaatteen oon päättäny, että auto on joko alle 10tkm ajettu tai sitte tonnin ruoska. Välimalleis ei saa kuin vitutusta. Ja toinen periaate on, että nyky-dieseliä kaikkine oheisominaisuuksineen en myöskään osta.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Orastava (lue: jyrkässä nousussa) autokuume, ja nettiautoon on ilmestynyt viime päivinä kolme bensakoneista automaattivaihteista NG-femmaa. Pakkoko se on viatonta kiduttaa
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Älpeesoittimen moottori alkaa väsähtämään. Ei näköjään 70-luvun Luxorit kestä perkele mitään.
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Tonnarista porsi laturi.. se kyrsii.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
JP_Vette kirjoitti:Sitä kolmepyttystä pohdein, mut en laskenu koeajolla ollenkaa kulutusta.
Sprittiin ku heittää 2016, bensa, manuaali, 15tkm välittämättä koneen koosta, niin heti ekana on kolmepyttysen 5,95 keskikulutus ja kaikkien bensakoneiden keskikulutus on 6,81.
Tekniikan maailma kevään lehdes mittas 1,4:n kulutusta tasanopeuksilla ja ei sekää menny muistaakseni juurikaan alle kuuden. Tarkkaa en muista, mut melkein 2x ilmotettuun seki oli. Kaikesta huolimatta HS vai IS raportoitti laskeneensa tankkausten perusteella kolmepyttysen(?) menevän matkas alle ilmotetun yhdistetyn kulutuksen. Tais olla toimittajalla oma lehmä ojas Sit taas Suoli24 joku iloinen antitrolli oli laskenu mökkimatkan matkakulutukseks vajaa 6 muistaakseni, ja se oli kolmepyttysellä.
Periaattees kutosen kulutus femmaan verrattuna riittää siihen, että mun ajomäärällä polttoainesäästöllä saa rahotuksen lyhennykset "säästettyä". Eli sinänsä ostos olis ok. Rahotuskulut taas on maltillinen 1700e, joka on tosi halpa. Tosin on siinä silti 25k turhaan menevää rahaa. Toisaalta sitte ku ostaa uutena, niin ei tartte longlife-huoltaa ja ne laatikonki öljyt saa vaihtaa just niin usein ku haluaa. Toki ei se silti takaa, että se auto kestäis edes kohtuullisesti seuraavat 250tkm. Semmosen periaatteen oon päättäny, että auto on joko alle 10tkm ajettu tai sitte tonnin ruoska. Välimalleis ei saa kuin vitutusta. Ja toinen periaate on, että nyky-dieseliä kaikkine oheisominaisuuksineen en myöskään osta.
Lakkaa ny iso mies. Onko sen väliä viekö se 8,9 ja kärsit tai 9,8 ja tykkäät? Mieti ny perkele että toi kulutuskyttäys vie samaan tahtiin sua hautaan ku se että meet sinne hymy huulilla ja maksat kympin enemmän. Joo, synty muksu, mitä sitte? Eikö Saab oo muka turvallinen perheauto? Hä? Nimimerkillä persaukisaab88
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996