Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
-
Aero04
Viesti
Kirjoittaja Aero04 »
Jummalauta tuo on hieno!!!!

-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Viesti
Kirjoittaja V.J.S »
Tri-Lo kirjoitti:Ajatelkaamme hetken sitä että Saab teki tätä perää jo -92...

(no Aeron puskuri -93 mutta..!) Ja että perus-kori on vuodesta -85.
Selvä photoshoppi, heijastinpaneeli on ehjä

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
Turbo16
- "Hölösuu"
- Viestit: 2436
- Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 »
Breadfan86 kirjoitti:Veikkaisin BBS, ja veikkkaisin ettei ole Tri-Lo:n auto? Hieno jokatapauksessa.

Täytyy yhtyä ylempään kommenttiin.
Sopii muuten saabbiin isot renkaat kuin nakki persuksiin.
Tossakin tulee juuri kaariin asti renkaat.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
-
jmo
- "Viggen"
- Viestit: 507
- Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55
Viesti
Kirjoittaja jmo »
Tuossa on kyllä madallus ja vanteiden ET just kohdallaan.
-
Tri-Lo
- "Hölösuu"
- Viestit: 5117
- Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
- Paikkakunta: Mustasaari
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tri-Lo »
Breadfan86 kirjoitti:Veikkaisin BBS, ja veikkkaisin ettei ole Tri-Lo:n auto? Hieno jokatapauksessa.

HUOM HUOM!!
Unohtui todellakin mainita ettei ole mun.

(Itsellä punainen mustilla peltivanteilla tällä hetkellä..

)
Ps. Ehjä heijastinpaneeli sen sijaan löytyy, ei ole vielä vaan kiinni.

-
qaw
- "Saabisti"
- Viestit: 1249
- Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
- Paikkakunta: Kempele
Viesti
Kirjoittaja qaw »
Jani O kirjoitti:Tuossa on kyllä madallus ja vanteiden ET just kohdallaan.
Eli että joustovaraa ei ole yhtään ennenkuin pyörät ottaa kiinni kaariin ja tyylikäs etunoja Kerava-tyyliin?

9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
-
anaconda
- "Hirsch"
- Viestit: 870
- Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 20:52
- Paikkakunta: syyläri city
Viesti
Kirjoittaja anaconda »
qaw kirjoitti:Jani O kirjoitti:Tuossa on kyllä madallus ja vanteiden ET just kohdallaan.
Eli että joustovaraa ei ole yhtään ennenkuin pyörät ottaa kiinni kaariin ja tyylikäs etunoja Kerava-tyyliin?

se voima kato painaa niin paljo että väkisinki nokkaa menee alas päi

bmw e46 alias proteesi
-
jmo
- "Viggen"
- Viestit: 507
- Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55
Viesti
Kirjoittaja jmo »
anaconda kirjoitti:qaw kirjoitti:Jani O kirjoitti:Tuossa on kyllä madallus ja vanteiden ET just kohdallaan.
Eli että joustovaraa ei ole yhtään ennenkuin pyörät ottaa kiinni kaariin ja tyylikäs etunoja Kerava-tyyliin?

se voima kato painaa niin paljo että väkisinki nokkaa menee alas päi

Ja mieluummin noin päin, tyhmemmältä se näyttää jos edessä on kaaren ja kumin välissä enemmän tilaa kuin takana

-
anaconda
- "Hirsch"
- Viestit: 870
- Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 20:52
- Paikkakunta: syyläri city
Viesti
Kirjoittaja anaconda »
aika tiukka kiesi muutenki.... 260bhb

bmw e46 alias proteesi
-
Tri-Lo
- "Hölösuu"
- Viestit: 5117
- Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
- Paikkakunta: Mustasaari
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tri-Lo »
anaconda kirjoitti:aika tiukka kiesi muutenki.... 260bhb

Nojoo, eihän se paljon kutittelua vaadi mutta antaahan se tyylipisteitä että Hirschillä on tehty.

(Tosin kotimaassahan se on siellä..

)
-
Tri-Lo
- "Hölösuu"
- Viestit: 5117
- Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
- Paikkakunta: Mustasaari
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tri-Lo »
Djiisös, voin ihan tuntea miten tuo ottaa kurvit..!

Jarruthan saa unohtaa..
