Törmäyksen seurauksena auto ruttautui tuulilasia myöten , airbackit laukesi , kuljettaja selvityi vammoitta.
Saabin turvallisuudesta
-
Reetu
Saabin turvallisuudesta
Tuli taas näyttö saabin turvallisuudesta viimmeyönä , vm. 2004 saab 9-3 oli matkalla ja kuljettajalle tuli uni silmään, joten auto ajautui vastaantulevan kaistalle ja ojaan ,jonka jälkeen törmäsi puuhun.
Törmäyksen seurauksena auto ruttautui tuulilasia myöten , airbackit laukesi , kuljettaja selvityi vammoitta.
-
Reetu
Lunariin meni saabikin , hitsi kun noista turvatyynyistä ei tiedä kuinka monta niitä on missäkin autossa on vähän kurja tilanne kun pitää toimia autossa jossa kaikki ei ole lauennut , mutta saanut pahan kolahduksen.
Kaverit onnettomuuspaikalla , tilanteen helpottua , huuteli mulle et onks kyyneliä silmissä sillä sehän on Saab , kait sitä nyt edes pikkasen , sikäli harmi hyvä auto meni , mut henkilövahingoilta säilyttiin , ja ei kosketa yksityistä henkilöä , sillä oli firman auto.
Mainittakoon vielä , et viimme yönä oli kaksi samanlaista ulos ajoa kalajoella , molemmissa tapauksissa nukahtivat rattiin, ja mulle tuli herätys
, kummassakaan tapauksessa ei henkilövahinkoja onneksi.
Eli muistetaan riittävä uni , ettei nukahdeta rattiin
Kaverit onnettomuuspaikalla , tilanteen helpottua , huuteli mulle et onks kyyneliä silmissä sillä sehän on Saab , kait sitä nyt edes pikkasen , sikäli harmi hyvä auto meni , mut henkilövahingoilta säilyttiin , ja ei kosketa yksityistä henkilöä , sillä oli firman auto.
Mainittakoon vielä , et viimme yönä oli kaksi samanlaista ulos ajoa kalajoella , molemmissa tapauksissa nukahtivat rattiin, ja mulle tuli herätys
Eli muistetaan riittävä uni , ettei nukahdeta rattiin
-
Psychocowboy
- "Hölösuu"
Aikamoista ironiaa kun auttajalla ja autettavalla on pää tyynyllä samaan aikaan
. Onneksi auttajat saivat pään tyynystä omin avuin

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
TurboRuuvi^^
- "Tuplakaasari"