Eipä taida noilla pojilla olla töistä pulaa

Olikos lahtelainen liike?Turbo Sensonic kirjoitti:Ajelin äsken Lahden moottoritietä Helsingin suuntaan ja ohitin vihreän pakettiauton, jossa luki "ranskalaisiin autoihin erikoistunut korjausliike" ja lisäksi "Peugeot, Citroen, Renault ja Fiat".
Luottiko firma itse ranskalaiseen autoon...?Turbo Sensonic kirjoitti:Ajelin äsken Lahden moottoritietä Helsingin suuntaan ja ohitin vihreän pakettiauton, jossa luki "ranskalaisiin autoihin erikoistunut korjausliike" ja lisäksi "Peugeot, Citroen, Renault ja Fiat".
Jaa-a, sitä ei tullut tarkemmin katsottua, mutta muistaakseni auto oli Citroen Jumper.Muksu kirjoitti:Luottiko firma itse ranskalaiseen autoon...?Turbo Sensonic kirjoitti:Ajelin äsken Lahden moottoritietä Helsingin suuntaan ja ohitin vihreän pakettiauton, jossa luki "ranskalaisiin autoihin erikoistunut korjausliike" ja lisäksi "Peugeot, Citroen, Renault ja Fiat".
Jep. Ja koska ei-merkkihuollon (mutta silti valtuutetun huollon) tuntiveloitushinta on yleensä pienempi kuin merkkihuollon, niin en yhtään ihmettele, miksi ihmiset eivät veisi autojaan noihin ei-merkkihuoltoihin. Itsekin käytän autoja huollossa joko Pro-Car Servicellä tai Vähämaan Autopalvelulla.Muksu kirjoitti:Nuo ranskanpullat ovat kuitenkin suomessa niin yleisiä, että asiakaskuntaa pitäisi tällaiselle "Ei-merkkihuollolle" riittää hyvinkin helposti.
Nettisivujen mukaan Forfourissa on virtalukko ratin alla, mutta ilmeisesti siinä kaksipaikkaisessa kinnerissä on sitten keskikonsolissa.gls kirjoitti:samoin mersun smartissa..
Ootappa kun saan tuon palmun kokosen herneen kärsästä repastuaTurbo Sensonic kirjoitti:Jaa-a, sitä ei tullut tarkemmin katsottua, mutta muistaakseni auto oli Citroen Jumper.Muksu kirjoitti:Luottiko firma itse ranskalaiseen autoon...?Turbo Sensonic kirjoitti:Ajelin äsken Lahden moottoritietä Helsingin suuntaan ja ohitin vihreän pakettiauton, jossa luki "ranskalaisiin autoihin erikoistunut korjausliike" ja lisäksi "Peugeot, Citroen, Renault ja Fiat".
Löysin firman nettisivutkin: http://www.autochic.fi
Korjaamiensa automerkkien perusteella firman nimi pitäisi olla Autosh*t![]()
Ja tämä oli sitten vain huuli, jote ei herneitä nenuun. Todennäköisesti ovat erittäin ammattitaitoista porukkaa, mutta mun mielestä edelleen kunnon ranskalaisia saa vain grilliltä
Jo vain, määrittele timantti kunto niin kahtellaanJussi kirjoitti:mutta seuraavaksi ajattelin ryhtyä myös pösöfanaatikoksi kun vain löydän timanttikuntoisen 505 turbon
Oiskohan tähän tautiin jotain pillereitä tai salvaa?