Tuossa ruokatunnille kurvatessa huomasin tuossa astrumin pihassa vihreän og satkun jossa alaspoikan korvasi kohtuukokoinen ic ja takaluukussa luki vaatimattomasti 900i.
Takasin tullessa piti käydä zoomailees lähemmin mutta oli jo kadonnu.
Onkohan foorumilaisia/klubilaisia?
salo, astrum-auto 900i isolla coolerilla
salo, astrum-auto 900i isolla coolerilla
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992