salo, astrum-auto 900i isolla coolerilla

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

salo, astrum-auto 900i isolla coolerilla

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Tuossa ruokatunnille kurvatessa huomasin tuossa astrumin pihassa vihreän og satkun jossa alaspoikan korvasi kohtuukokoinen ic ja takaluukussa luki vaatimattomasti 900i.

Takasin tullessa piti käydä zoomailees lähemmin mutta oli jo kadonnu.

Onkohan foorumilaisia/klubilaisia?
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin