Nosta ahtoja,nauti elämästä!
-saab_85 kirjoitti:Ei jos haluat myyä sen turpon mulle, mielumminku hajottaa sen?
900turbo3d kirjoitti:No toki. Ja jos "hyvin" käy, niin pian auto on telakalla (ei välttämättä siksi että porsii mutta...) ja käy niinkuin mulla, että jos nyt vaan ihan pikkasen fiksaan... lopulta huomaat, että tuli aika iso pikkufiksi...
Ps. mulla oli laakerit 370 tkm:n kohalla aivan loppu, onneksi tuli avattua...
Täällä oli 336tkm mittarissa, kun avasin ja laakerit lopussa, sekä pari mäntääkin kulunut alle raja-arvon. Rangastus remppa vähän kasvoi900turbo3d kirjoitti:Ei tuo kone antanut mitään merkkejä siitä, että laakerit olisivat loppu. En nyt muista tarkkaan muuta kuin että kampiakselin laakerit oli yhdestä kohdasta niin loppu, että oli pilannut itse kampiakselin vaihtokuntoon.
Löytyipä kuvakin laakerista...
Edit: Taisi olla kyseessä keskimmäisen pukin alapuolen laakeri, ihan varma en oo. Ja loppuunkuluneita oli kaikki muutkin laakerit, kampi/kanki, joihin tuo rasitus kaiketi enempi kohdistuu..Eli oliko nyt niin että kampi alapuolen laakerit ja kankien yläpuolen laakerit.
photosoppailtu kivemmaksi, kivahan se on viritellä, jos tuommosia löytyy alakerrasta![]()