uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
Tottakai kannattaa virittää.Vastahan tuo on sisäänajettu.
Nosta ahtoja,nauti elämästä!
Nosta ahtoja,nauti elämästä!
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
Miksipä ei? Halpoja vehkeitä, menetyskään ei ole kovin suuri jos joku menee pieleen... eikä ajomäärä kaikkea kerro, oma turbo-og porsi lopullisesti vaikkei kilsoja ollut kuin päälle 200 tkm
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
Auto on tehty ajamista varten! Viat korjataa ku tulee. Ei niitä ennenaikaissti tarvitse spekuloida.. Kylllähän saabbi kestää.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
jos ei olis ykkösautona ja pääsee kulkemaan kun on rempassa niin mikäs siinä. Noin paljon ajetulla ei ihan niin paljoa menetä (jos vertaa että upouusi porsisi). koneenhan voi aina kunnostaa entiostä ehommaksi.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
Ei jos haluat myyä sen turpon mulle, mielumminku hajottaa sen?
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
never ever not in a million years nor with a million dollars
turboahdin on kyllä myynnissä
turboahdin on kyllä myynnissä
-saab_85 kirjoitti:Ei jos haluat myyä sen turpon mulle, mielumminku hajottaa sen?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
No toki. Ja jos "hyvin" käy, niin pian auto on telakalla (ei välttämättä siksi että porsii mutta...) ja käy niinkuin mulla, että jos nyt vaan ihan pikkasen fiksaan... lopulta huomaat, että tuli aika iso pikkufiksi...
Ps. mulla oli laakerit 370 tkm:n kohalla aivan loppu, onneksi tuli avattua...
Ps. mulla oli laakerit 370 tkm:n kohalla aivan loppu, onneksi tuli avattua...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
niinpä niin, sitä olen itsekin miettinyt että mikäköhän siellä alakerrass mahtaa tilanne olla. äänsikö / ilmoitteliko laakerit mitenkään sinulla lopussa olemisestaan?
900turbo3d kirjoitti:No toki. Ja jos "hyvin" käy, niin pian auto on telakalla (ei välttämättä siksi että porsii mutta...) ja käy niinkuin mulla, että jos nyt vaan ihan pikkasen fiksaan... lopulta huomaat, että tuli aika iso pikkufiksi...
Ps. mulla oli laakerit 370 tkm:n kohalla aivan loppu, onneksi tuli avattua...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
Ei tuo kone antanut mitään merkkejä siitä, että laakerit olisivat loppu. En nyt muista tarkkaan muuta kuin että kampiakselin laakerit oli yhdestä kohdasta niin loppu, että oli pilannut itse kampiakselin vaihtokuntoon.
Löytyipä kuvakin laakerista...
Edit: Taisi olla kyseessä keskimmäisen pukin alapuolen laakeri, ihan varma en oo. Ja loppuunkuluneita oli kaikki muutkin laakerit, kampi/kanki, joihin tuo rasitus kaiketi enempi kohdistuu..Eli oliko nyt niin että kampi alapuolen laakerit ja kankien yläpuolen laakerit.
photosoppailtu kivemmaksi, kivahan se on viritellä, jos tuommosia löytyy alakerrasta
Löytyipä kuvakin laakerista...
Edit: Taisi olla kyseessä keskimmäisen pukin alapuolen laakeri, ihan varma en oo. Ja loppuunkuluneita oli kaikki muutkin laakerit, kampi/kanki, joihin tuo rasitus kaiketi enempi kohdistuu..Eli oliko nyt niin että kampi alapuolen laakerit ja kankien yläpuolen laakerit.
photosoppailtu kivemmaksi, kivahan se on viritellä, jos tuommosia löytyy alakerrasta
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
ilman muuta, saahan virihilppeet aina myytyä vaikka kone leipoo kiinni..
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
Täällä oli 336tkm mittarissa, kun avasin ja laakerit lopussa, sekä pari mäntääkin kulunut alle raja-arvon. Rangastus remppa vähän kasvoi900turbo3d kirjoitti:Ei tuo kone antanut mitään merkkejä siitä, että laakerit olisivat loppu. En nyt muista tarkkaan muuta kuin että kampiakselin laakerit oli yhdestä kohdasta niin loppu, että oli pilannut itse kampiakselin vaihtokuntoon.
Löytyipä kuvakin laakerista...
Edit: Taisi olla kyseessä keskimmäisen pukin alapuolen laakeri, ihan varma en oo. Ja loppuunkuluneita oli kaikki muutkin laakerit, kampi/kanki, joihin tuo rasitus kaiketi enempi kohdistuu..Eli oliko nyt niin että kampi alapuolen laakerit ja kankien yläpuolen laakerit.
photosoppailtu kivemmaksi, kivahan se on viritellä, jos tuommosia löytyy alakerrasta
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
Uskalluksesta ei ole kiinni, mutta en kokisi mielekkääksi eli mitä todennäköisimmin en virittäisi.
Riippuu toki autosta, sen käyttötarkoituksesta ja pitkän aikavälin suunnitelmista ko. auton suhteen. Ehkä enemmän noista kiinni kuin kilometreistä.
Riippuu toki autosta, sen käyttötarkoituksesta ja pitkän aikavälin suunnitelmista ko. auton suhteen. Ehkä enemmän noista kiinni kuin kilometreistä.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
no nyt siin on jo 390tkm mittarissa ja viripäätös tehty... vaihtuu cooleri tai ahdin tai kummatkin. ahtimia on jo rivissä erilaisia mutta tarvittavan kokoinen cooleri uupuu vielä. ahtaat paikat vähän coolerin asennukselle ilman suurempia muutoksia. aero kun on kyseessä... mitään suurempia tehoja ei ole tarkoitus pyrkiä ottamaan, jos sen 200hv sais ne se olis jo aika menoa
ps. jos joku tietää mistä sais seuraavilla mitoilla cooleria niin saapi ilmoitella.
paksuus 40 mm
korkeus 400mm
leveys 500 mm
tai
paksuus 50 mm
korkeus 400mm
leveys 300 mm
lähdöt alas tai ehkä mielummin taakse.
ps. jos joku tietää mistä sais seuraavilla mitoilla cooleria niin saapi ilmoitella.
paksuus 40 mm
korkeus 400mm
leveys 500 mm
tai
paksuus 50 mm
korkeus 400mm
leveys 300 mm
lähdöt alas tai ehkä mielummin taakse.
Re: uskaltaisitko virittää 385tkm ajettua og900 turboa?
kyllä jos tykkää virittää, niin kuin näyttää tykkäävän.
ei, jos ei ole hieman ylimääräistä rahaa laitettavana virityksiin ja remppoihin.
ei, jos ei ole hieman ylimääräistä rahaa laitettavana virityksiin ja remppoihin.
SAAB 9000cc turbo M1987 (nyk.ka), 900i 1988 (ex-ka), 99GL 1978 (ex-ka), 96 V4 super 1978(ex-ka), 95 1967(exä). muuten tässä pitäisi lukea jotain fiksua: -jotain fiksua.