![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
9000 CS(E) 2.3T vs. OG900 Aero
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Heh, enhän mä raaskis aerolla pörötellä ko kesäsin, ja sen joutus vielä läpikäymään ennen käyttöön ottoa, joten oma ääni meni tontulle... kun kyseessä käyttöauto, niin kyllä tuommonen 5d tonnaria ainkain käyttömobiilina on itteäki paremmin palvellu..
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
Ääni myös tonnarille, itsellä ollut kaksi satkua ja nyt on toinen tonnari (CS 2.3T) menossa. Mutta, jos olisi rahaa, niin Aero satkukin olisi kiva olla pihassa.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Aero
Itselläni on og900 Aero (vm. -90) käyttöautona, kakkos-saabi (900i -84) on paremmalla puoliskolla. Kyllähän se normaaliautoilu tuollakin sujuu, alusta vain on kova. Tavaratilaa löytyy tarvittaessa ja T16-kone on joustava korttelinpyörityksessäkin. Mutta jos on vähääkään mukavuutta arvostava, niin kyllähän tonnari mukavalla alustalla, isommalla turbokoneella ja automaatilla olisi varmasti..mukavampaa.
No, jos Aero tuosta häviäisi, niin ehkä sittenkin yrittäisin hankkia uutta satku-aeroa. Tonnari on niin julmetun iso.
No, jos Aero tuosta häviäisi, niin ehkä sittenkin yrittäisin hankkia uutta satku-aeroa. Tonnari on niin julmetun iso.
Re: Aero
eipä se nyt satkua niin älyttömästi suurimpi ole...mutsi valitteli tota samaa kun satku vaihtu tonnariin sil, mut niitä mittailtiin niin eipä siinä tolkutonta eroa ollupetteri75 kirjoitti:Tonnari on niin julmetun iso.
BMW 525iA Touring Executive
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Aero
Pituudessa ei juuri olekaan, kiitos satkun "hieman" ulos tunkevien puskureidenMäksä kirjoitti:eipä se nyt satkua niin älyttömästi suurimpi ole...mutsi valitteli tota samaa kun satku vaihtu tonnariin sil, mut niitä mittailtiin niin eipä siinä tolkutonta eroa ollupetteri75 kirjoitti:Tonnari on niin julmetun iso.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Omia havaintoja, kun pari kk ajelin og-satkulla (T8A sedan) ja siirryin taas tonnariin (CS 2.3T) männäviikolla: Tavarankuljetustilaa sedan satkussakin on ihan riittävästi, äänieristys on useamman luokan parempaa tonnarissa, ja sisätiloissa tosiaan aivan eri kokoluokan vempeleitä. Ja kyllä toi 2.3T:n vääntö on vaan melkoista...Nämä siis lähinnä puhtaasti käyttöautopohjalta mietittynä. Fiilis & nostalgia pohjalta og airo lienee selkeä voittaja, vaikka en moista vekotinta ole ikinä edes kokeillut...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84