Mikä on ollut tylsin homma autosi laitossa?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Kivaahan tuo tähän asti on ollut :roll:
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

JT DP:n mutterit, intakeputken ruuvien irroitus ja T25:n banjojen irroitus+ asennus :twisted:
Kyseessä siis NG900
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Koskaan ei ole tylsää, aina löytyy uutta korjattavaa ja kun ei edes osaa, niin miten voisi tylsistyä.

Tai no, moottorin etukiinnikkeen petettyä 99:ssä, jatkuva virranjakajan pyörijän vaihtaminen alkoi risoa pitkän päälle, kuten myös nuo alipaineletkujen hapertuneet kumit, jotka kone ampui aina irti imusarjasta.

Muuten ovat aina mielenkiintoisia :)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1824
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Satkun startin vaihto -25 asteen pakkasella ei mitään ruusuilla tanssimista ollut :roll:

Mutta mitäpä ei Saabin eteen tekisi :D
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
sponde
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: To Elo 18, 2005 20:29

Viesti Kirjoittaja sponde »

Jarru- ja alustahommat kotityökaluilla ulkona pakkasessa lumihangessa! Ja yleensä kaikkiin hommiin pätee se, että korjaaminen on ihan kivaa siihen asti että joku paikka on oikeasti rikki :P
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2070
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Massojen kaapiminen alustasta, paikkapalojen leikkuu ja sovittelu yms. Itse asiassa olisikin tiedossa tässä talven mittaa juuri tätä "mukavaa" puuhaa :roll:
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Jarruputket, pakoputket, alustan osat... Ylipäätänsä kaikki umpijunkkelissa olevat paskaiset ruuvit&osat polttavat aina hermot yhtä tehokkaasti. Myöskään "Pakko-saada-valmiiksi-huomiseen-mennessä-vaikka-väkisin"-remontit eivät ole ikinä mukavia.

Jos jokin yksittäistapaus pitäisi mainita, niin muutama vuosi sitten satkun kansirempan jälkeiselle koeajolle lähtiessä toisen takaiskarin yläpää tuli läpi ensimmäisessä kuopassa pihasta lähdön jälkeen. Ei kun takas talliin ja haalarit uudestaan päälle... Ei vituttanut yhtään eikä tupakkaa kulunut lainkaan :roll: .
#1970
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Johnny V4 kirjoitti:Sähköhommat. Argh. :evil:
Vahvistan :(
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Sisäänkatkenneet pultit ja muutenkin rikkinäiset jengat rulaa.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Red Dragon
"Hirsch"
Viestit: 990
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

citroen gsa:n yhden hydrauliikkaputken asennus. Oli harvinaisen ikävässä paikassa. kaksi tuntia kesti ja meni varmaan puoli askia Suomen hiihtoliiton suosittelemaa sinistä belmonttia....

mutta kun putki meni vihdoin paikoilleen, niin ah sitä onnistumisen riemua...

t.Sami
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

9-5T kirjoitti:Vahaus.
Vahaaminen on laatuaikaa. Siinä mieli lepaa ja ajatukset kirkastuvat. Ihmiset teidän pitää rakastaa vahaamista :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

potkuhousu kirjoitti:
9-5T kirjoitti:Vahaus.
....mieli lepaa ja ajatukset kirkastuvat...
Ainakin, jos vahaa pienessä autotallissa vahalla, josta erittyy liuotinhöyryjä... siinä muutaman tunnin päästä ajatukset suorastaan lähtee lentoon... :D .
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Mimmi kirjoitti:Te käytätte vääränlaisia vahoja. Toisissa vahoisa on miellyttävä tuoksu. :wink:
Eikös siinä wanhassa RAID-mainoksessakin sanota: "se tuoksuu hyvälle, mutta se tappaa" 8O .
jab82
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Pe Kesä 18, 2004 10:43
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jab82 »

Sähköhommat on kyllä perseestä, osa syy siihenki voi olla se ettei niistä ihan hirveästi tajua 8O. Kaikki muu kyllä menee....
2x9000 T16
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

sama kun edellisellä:
eli sähköhommat kun niistä ite en tajua....onneksi on ystäviä auttamassa
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Vastaa Viestiin