Mikä on ollut tylsin homma autosi laitossa?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Koskaan ei ole tylsää, aina löytyy uutta korjattavaa ja kun ei edes osaa, niin miten voisi tylsistyä.
Tai no, moottorin etukiinnikkeen petettyä 99:ssä, jatkuva virranjakajan pyörijän vaihtaminen alkoi risoa pitkän päälle, kuten myös nuo alipaineletkujen hapertuneet kumit, jotka kone ampui aina irti imusarjasta.
Muuten ovat aina mielenkiintoisia
Tai no, moottorin etukiinnikkeen petettyä 99:ssä, jatkuva virranjakajan pyörijän vaihtaminen alkoi risoa pitkän päälle, kuten myös nuo alipaineletkujen hapertuneet kumit, jotka kone ampui aina irti imusarjasta.
Muuten ovat aina mielenkiintoisia
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Satkun startin vaihto -25 asteen pakkasella ei mitään ruusuilla tanssimista ollut
Mutta mitäpä ei Saabin eteen tekisi
Mutta mitäpä ei Saabin eteen tekisi
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Jarruputket, pakoputket, alustan osat... Ylipäätänsä kaikki umpijunkkelissa olevat paskaiset ruuvit&osat polttavat aina hermot yhtä tehokkaasti. Myöskään "Pakko-saada-valmiiksi-huomiseen-mennessä-vaikka-väkisin"-remontit eivät ole ikinä mukavia.
Jos jokin yksittäistapaus pitäisi mainita, niin muutama vuosi sitten satkun kansirempan jälkeiselle koeajolle lähtiessä toisen takaiskarin yläpää tuli läpi ensimmäisessä kuopassa pihasta lähdön jälkeen. Ei kun takas talliin ja haalarit uudestaan päälle... Ei vituttanut yhtään eikä tupakkaa kulunut lainkaan .
Jos jokin yksittäistapaus pitäisi mainita, niin muutama vuosi sitten satkun kansirempan jälkeiselle koeajolle lähtiessä toisen takaiskarin yläpää tuli läpi ensimmäisessä kuopassa pihasta lähdön jälkeen. Ei kun takas talliin ja haalarit uudestaan päälle... Ei vituttanut yhtään eikä tupakkaa kulunut lainkaan .
#1970
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
-
- "Hirsch"
- Viestit: 990
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Vahaaminen on laatuaikaa. Siinä mieli lepaa ja ajatukset kirkastuvat. Ihmiset teidän pitää rakastaa vahaamista9-5T kirjoitti:Vahaus.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta