Vaatekaappi tuli kerran kuljetettua 5D satkulla. Takaluukku ei tosin enää sopinut kiinni, vaan piti narulla köyttää.
Tiskikone tai nahkanojatuoli tai 29" tv laatikoineen päivineen on ollut tähän mennessä lasten leikkiä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastasin kyllä. Esim. maastopyörä tarvitsee vain nostaa sisälle combi-peräiseen og900:n kun sedanissa samasta pyörästä pitää ohjaustanko kääntää poikittain ym. Molemmissa tapauksissa siis takapenkki kaadettuna. Sinänsä tavaratilan koossa ei ole sedanin ja combin kesken mahdottomia eroja, mutta tuo lastausaukon koko muuttaa tilanteen combin hyväksi.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
niin siis kyllähän satkussa tavaratilan koko vaihtuu hyvin vähän sedanista combiin, mutta onhan siinä lastaamisessa ja kappaleiden koossa nyt kumminkin selkeä ero... ite toin juuri keittiön pöydän kokonaisena... ei olis millään mahtunu sedaniin...
tonnarissa taas cd:n tavaratila llienee kooltaan suurempi... ...niin kauan kun on 9kCC:n peräpaksia mittoillut... ero saattaa kääntyä lyhempää vastaan.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9000CD23T kirjoitti:No monikäyttöisyydestä..!!
Harvemmin sitä "diplomaatti" autoissa näkee jääkaappeja takaloosterissa.
yms...tarvikkeita...
Niinpä. Tietenkin jos tiedossa on, että autolla aiotaan kuskata isompaa tavaraa niin turha hankkia sedania.
Tosin kun piti anopille viedä tuommoinen normikokoinen kaappipakastin(siis ei jääkaappipakastin)ja peräkontti jäi muutaman sentin liian matalaksi, niin eipä muutakuin takaovi auki ja heittämällä penkille.
Satkussa Sedanin lastaaminen on kyllä käsittämättömän vaikeaa. Suuri korkeus ja vähän aukeava luukku on ankea yhdistelmä. Lisäksi tavaratila on tosi matala. Kombissa hattuhyllyn saa helposti pois ja lastauskorkeus on inhimillisempi.
Sitä olen ihmetellyt, miksi CD-tontussa ei saa selkänojaa käännettyä?
Muuten luukku on tarpeeksi iso ja luukku aukeaa sopivan ylös ja lastauskorkeus on hyvä
Muutimme tyttöystävän kanssa kuopiosta imatralle OG 900i 4D.
Tavaraa oli niin paljon, kun kyytiin sopi. Jaksoi hyvin vetää ja ajo-ominaisuudet ei hirveästi kärsineet, mutta takaiskari tuli pohjasta läpi.
Tällä kulkineella haimme myöhemmin eteisen kaapiston -> meni heittämällä kyytin.
Nyt muutimme kavereita NG satkulla 5D ja pettymykseksi paljastui tavaratilan koko penkit kaadettunakin. Mitä opimme tästä. Iso täyttöaukko ei tee aina autuaksi. Olohuoneeseen tuleva kirjahylly haetaankin sitten firman pakettiautolla.
Miten NGsatku voi olla niin pieni. Mahtuuko siellä edes ......
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
ruohonet80 kirjoitti:
Miten NGsatku voi olla niin pieni. Mahtuuko siellä edes ......
Mahtuu . Mutta se halvatun "kynnys"....
Asiaan! Kyllä omassa auton valinnassa vaikutti paljon tuo tavara tilan muoto ja lastattavuus. Kun viimeisimmän vaihdoin joudun luopumaan ajatuksesta 9-5 sedanista , johon hieman harjoittelin lastaamista enkä oikein pitänyt. Tilaahan oli mutta.... Seuraava on siis wagon koska 9-3 ss:n takaluukkukin on kovin pieni.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....