Täsmälleen samaa mieltä tuosta CS/CC, Satkun combista täysin eri mieltä, 900 sedan on mielestäni rumin Saab. tosin makuasioista ei voi kiistellä.Jope kirjoitti:Vastasin kyllä, koska niinhän se on..
Mutta!
tonnareista CS tai CC on paremman näköisiä kuin CD
satkuista combi näyttää tosi rumalta
Porrasperä vs viistoperä
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Vaatekaappi tuli kerran kuljetettua 5D satkulla. Takaluukku ei tosin enää sopinut kiinni, vaan piti narulla köyttää. 
Tiskikone tai nahkanojatuoli tai 29" tv laatikoineen päivineen on ollut tähän mennessä lasten leikkiä.
Tiskikone tai nahkanojatuoli tai 29" tv laatikoineen päivineen on ollut tähän mennessä lasten leikkiä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Oma listani satkuista olisi vastaavasti kauneimmasta rumimpaan:9-5T kirjoitti:Tonnareista tilavin on kaunein eli CD, CS siisti mutta urheilullinen ja CC ruma. Satkujen kauneus järjästys "kauneimmasta"-rumaan 3, 4, 2 ja 5 -ovisetJope kirjoitti: tonnareista CS tai CC on paremman näköisiä kuin CD
satkuista combi näyttää tosi rumalta
3, 5, 2 ja 4-oviset.
Ja tontuista taas: cs, cd ja cc.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastasin kyllä. Esim. maastopyörä tarvitsee vain nostaa sisälle combi-peräiseen og900:n kun sedanissa samasta pyörästä pitää ohjaustanko kääntää poikittain ym. Molemmissa tapauksissa siis takapenkki kaadettuna. Sinänsä tavaratilan koossa ei ole sedanin ja combin kesken mahdottomia eroja, mutta tuo lastausaukon koko muuttaa tilanteen combin hyväksi.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
-
Subonaattori
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
- Paikkakunta: Alavus
niin siis kyllähän satkussa tavaratilan koko vaihtuu hyvin vähän sedanista combiin, mutta onhan siinä lastaamisessa ja kappaleiden koossa nyt kumminkin selkeä ero... ite toin juuri keittiön pöydän kokonaisena... ei olis millään mahtunu sedaniin...
tonnarissa taas cd:n tavaratila llienee kooltaan suurempi... ...niin kauan kun on 9kCC:n peräpaksia mittoillut... ero saattaa kääntyä lyhempää vastaan.
tonnarissa taas cd:n tavaratila llienee kooltaan suurempi... ...niin kauan kun on 9kCC:n peräpaksia mittoillut... ero saattaa kääntyä lyhempää vastaan.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Niinpä. Tietenkin jos tiedossa on, että autolla aiotaan kuskata isompaa tavaraa niin turha hankkia sedania.9000CD23T kirjoitti:No monikäyttöisyydestä..!!
Harvemmin sitä "diplomaatti" autoissa näkee jääkaappeja takaloosterissa.
yms...tarvikkeita...
Tosin kun piti anopille viedä tuommoinen normikokoinen kaappipakastin(siis ei jääkaappipakastin)ja peräkontti jäi muutaman sentin liian matalaksi, niin eipä muutakuin takaovi auki ja heittämällä penkille.
Onneksi hattuhylly irtoaa, niin saattaa just just saada ne sata litraa messiin kaikesta huolimatta. :-)9-5T kirjoitti:Ei ole mukavaa jättää sataa litran purkkia pois kyydistä :lol:
Jos ei ihan mene, niin sitten vaikka kaataa 1/3-2/3 suhteessa kaatuvasta takapenkistä jomman kumman osan. :-)
Viimeksi muokannut Jope, To Elo 18, 2005 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Vastasin kyllä.
Satkussa Sedanin lastaaminen on kyllä käsittämättömän vaikeaa. Suuri korkeus ja vähän aukeava luukku on ankea yhdistelmä. Lisäksi tavaratila on tosi matala. Kombissa hattuhyllyn saa helposti pois ja lastauskorkeus on inhimillisempi.
Sitä olen ihmetellyt, miksi CD-tontussa ei saa selkänojaa käännettyä?
Muuten luukku on tarpeeksi iso ja luukku aukeaa sopivan ylös ja lastauskorkeus on hyvä
Satkussa Sedanin lastaaminen on kyllä käsittämättömän vaikeaa. Suuri korkeus ja vähän aukeava luukku on ankea yhdistelmä. Lisäksi tavaratila on tosi matala. Kombissa hattuhyllyn saa helposti pois ja lastauskorkeus on inhimillisempi.
Sitä olen ihmetellyt, miksi CD-tontussa ei saa selkänojaa käännettyä?
Muuten luukku on tarpeeksi iso ja luukku aukeaa sopivan ylös ja lastauskorkeus on hyvä
9-5 2,3t -03
#2514
#2514
-
ruohonet80
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Vastasin kyllä, vaikka......
Muutimme tyttöystävän kanssa kuopiosta imatralle OG 900i 4D.
Tavaraa oli niin paljon, kun kyytiin sopi. Jaksoi hyvin vetää ja ajo-ominaisuudet ei hirveästi kärsineet, mutta takaiskari tuli pohjasta läpi.
Tällä kulkineella haimme myöhemmin eteisen kaapiston -> meni heittämällä kyytin.
Nyt muutimme kavereita NG satkulla 5D ja pettymykseksi paljastui tavaratilan koko penkit kaadettunakin. Mitä opimme tästä. Iso täyttöaukko ei tee aina autuaksi. Olohuoneeseen tuleva kirjahylly haetaankin sitten firman pakettiautolla.
Miten NGsatku voi olla niin pieni. Mahtuuko siellä edes ......
Muutimme tyttöystävän kanssa kuopiosta imatralle OG 900i 4D.
Tavaraa oli niin paljon, kun kyytiin sopi. Jaksoi hyvin vetää ja ajo-ominaisuudet ei hirveästi kärsineet, mutta takaiskari tuli pohjasta läpi.
Tällä kulkineella haimme myöhemmin eteisen kaapiston -> meni heittämällä kyytin.
Nyt muutimme kavereita NG satkulla 5D ja pettymykseksi paljastui tavaratilan koko penkit kaadettunakin. Mitä opimme tästä. Iso täyttöaukko ei tee aina autuaksi. Olohuoneeseen tuleva kirjahylly haetaankin sitten firman pakettiautolla.
Miten NGsatku voi olla niin pieni. Mahtuuko siellä edes ......
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
-
Psychocowboy
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Mahtuuruohonet80 kirjoitti:
Miten NGsatku voi olla niin pieni. Mahtuuko siellä edes ......
Asiaan! Kyllä omassa auton valinnassa vaikutti paljon tuo tavara tilan muoto ja lastattavuus. Kun viimeisimmän vaihdoin joudun luopumaan ajatuksesta 9-5 sedanista , johon hieman harjoittelin lastaamista enkä oikein pitänyt. Tilaahan oli mutta.... Seuraava on siis wagon koska 9-3 ss:n takaluukkukin on kovin pieni.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
