Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Siistin näköinen peli kuten myös tuo jonka museot.
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kiitos. 

Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saab 900 Turbo 8 sedan -87 Saab 99 -84 Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Käytetyt muuttuu nopeaa lakritsiksi nyt meni paikalleen uusi alkuperäinen, tuntui vähän eriltä kuin nuo 30v vanhat



Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saab 900 Turbo 8 sedan -87 Saab 99 -84 Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen

Tuli muutettua tuo T8 automaatista manuaaliksi. vaihteistoksi tuli kehitysversio 14 -91 laatikko ja metallipallolla oleva -91 vaihdekeppi myöskin. Samalla vaihdoin moottoriin kaikki tiivisteet, vesipumpun ja muut hilppeet. Kytkin myös uusi. Kaikki öljyt ja kytkinakselin stefa vaihteistoon. Pakosarjan hitsasin ja maalasin, puhdistamiseen meni paljon aikaa.





Jos joku miettii vastaavaa muutosta niin tässä hieman muistilistaa mitä muistan äkkiseltään mitä tarvitaan.
Kytkimen osat, vauhtipyörä, vauhtipyöränpultit (automaatissa lyhyemmät vetolevyn takia), alavesiletku jos automatissa jäähdytys, vaihdekeppisysteemi, öljynimuputki, kytkin ja jarrupolkimet ja muita pikku osia mutta tässä oleellisimmat
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saab 900 Turbo 8 sedan -87 Saab 99 -84 Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV