![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No ennen kuin käsky ulos kävi niin kerkesin putsailla loputkin eristematot lattiasta tulipellin kabiinin puolta lukuunottamatta ja ajattelin ne jättää omiin oloihinsa, sieltä kun tuskin ruostetta löytyy.
Siinä touhutessani tajusin myös, että tekniikanluovuttajassa on kolmipuolaratti jonka kävin pelastamassa.
http://i1349.photobucket.com/albums/p74 ... 842c6a.jpg
Vinkkinä ratinirroittelijoille että kannattaa aukaista se mutteri ja ilman sitä pyöritellä rattia ees taas niin lähtee aika nätisti ilman voimaa vaikka olisi kuinka jumissa.
Tänään sitten touhusin peräkoukun irti ajatuksena hioa ruosteet pois, maalata ja laittaa takaisin. Siinä touhutessa huomasin läpivientikumin olevan hajalla ja pistokkeen suojan olevan heikossa hapessa niin taidan tuon jättää pois ainakin toistaiseksi. Vaikuttaako leimaamiseen mitään?
http://i1349.photobucket.com/albums/p74 ... 8b4a2a.jpg
Sen jälkeen hioin ruosteita paikoista jonne lamellilaikka ei taivu, plaah ei jaksa kinostaa ollenkaan noi korityöt... Mitään kuvaa en siitä ottanut.
Sitten vielä pari kymysystä, Mitäköhän tohon pissapojan letkuun menevän palikan päätyyn tulee, kun tosta tasaisesta päästä tiputtelee lasinpesunestettä hiljakseen, tyhjään nippaan menee lasinpesuneste säiliöltä tuleva letku. Ei ole paikoillaan ettei valu kaikki lattialle.
http://i1349.photobucket.com/albums/p74 ... d4eb8b.jpg
Menisiköhän combin takapenkki sedaniin? Huomasin että ässässä on takapenkillä keskinoja ja matkustajien niskatyynyt. Muutenkin meinasin tota bordellin punaista sisustaa pikkuhiljaa vaihtaa johonkin vähän arkisemman sävyiseen.
Kaupat tehty B212 kannesta ja imusarjasta sekä trionic 5.5:sesta, kuvaa tulee kunhan kusti polkee ne paikalliseen postiin noudettavaksi.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)