Prkl, tais se sittenkin olla se ISV:n johto mikä kuvassa. Tänään kaikki näytti menevän ihan oikein kun rupesin kattomaan, en tiedä mitä eilen sekoilin...
Nyt ois kaikki sähköt laitettu, kytkin ilmattu, vetarit paikallaan, vaihteensiirrin paikallaan, dp ja lambdat paikallaan jne.
Puuttuu öljynjäähy, syyläri, flekti, kampuran pultin kiristys, ahto ja imuputki.
Lisäksi pitäisi asentaa nuo öljynlämpö ja -painemittari. Johdotukset hieman hakusessa näille. Ohje vähän epäselvä(kuva) mutta tulkitsen sitä about näin:
-vihreä "WK" -napaan anturiin?
-anturin "G" -navasta johto suoraan maihin?
-mittarin kummatkin punaiset virtalukolta?
-mittarin oranssi mittarin valoista?
-mittarin kummatkin mustat maihin?
Mittarissa siis 2*musta johto, 2*punanen johto, oranssi johto ja vihreä johto. Anturissa kaksi johdon paikkaa WK ja G.