CDTA kirjoitti:Minun olisi pitänyt lainata tämä jo ihan aluksi!
Vilho123 kirjoitti:
Mites noissa ruostekohdissa, pitääkö saada ihan kirkas pelti sieltä ruostekohtien alta? Aika tummunutta on niissä kohdissa vaikka itse ruosteruoste on poissa. Alkaako uudestaan leviämään muuten?
Kun se tummunut
ON just sitä ruostetta...läpiruostunutta entistä peltiä
Sen tummuneen reunasta kun piirrät semmosen n. 3-4cm marginaalilla kaaren, niin voit
EHKÄ löytää ehjän pellin mihin voi/kannattaa hitsata uutta

Oletko muuten jo kopistellut takapyörän takaa alareunan ulkoa ja sisältä, varsinkin oikealta sisäpuolelta ilmanpoistoritilän ympärys.
Tai tankintäyttöaukon ympärystä sieltä sisältä, ja takakontin puolelta verhoilun alta pyörakotelo/sisälokasuoja vastaavalta kohdalta.
Ok! Kiitos infosta, tosiaan ihan ummikkona noiden ruosteiden kanssa lähdetty liikkeelle. Läpiruostuneeksihan tuli todettua tuo tummunut kohta kun reiän sain lopulta tuohon takavalon aihioon

Mites tuollainen kohta, massalla paikataan lopulta?
Sitten kuva vielä sisäpuolelta
Takaluukku joka oli vielä 2009 ruosteeton kukkiii...
En ole vielä kopistellut, jaksanut pariin päivään nyt edes käydä tallissa pyörähtämässä kun töissä ollut eikä sen jälkeen oikein jaksa... Pitääpi katsoa kun tuonne vaivaudun. Vapaapäivä olisi mutta ei niin yhtään nappaa.
Ja tuollainen viritys löytyi tuolta.. Minkä johtoja?
Olen näitä epäolennaisia kahminut nyt; syyläri, uusi ratti ja nahkasisusta
Kuten tuossa aiemmin sanottiin niin mikäs olisi sen ihanteellisempaa kuin siirtää tekniikkaa sitten hyvään ja kunnossa olevaan koriin. Oon sitäkin miettinyt kyllä kun tuli aikoinaan tarjolle halpa 2.3t kone, jäi sitten unholaan. Se vaatii vähän enemmän hommaa. Sori jos jäi vastaamatta joillekin, nopeasti tätä kirjoitin =)