9000 2.3Turbo -88 airflow (uusi vanha kuva )

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4953
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Jope kirjoitti:Ai ai, kyl täys airflow-satsi näyttäis aika nätiltä munkin CC:ssä.. :-)
Samoin kuin varmasti minunkin. Pitäisi vaan maalauttaa se korin väriin ja pistää paikalleen se kun odottaa asennusta varastossa meinaan tuo täydellinen AirFlow korisarjani....mutta, mutta on vaan aika tyyristä toi maalauttaminen kun ei viitsi ihan mahdottomia maksaa, koska kyseessä on jo sentään yli 500000 km ajettu luottpeli. Joten tähän voi todeta että hyvää ei saa välttämättä halvalla. :lol:
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

ja vähän päivitystä tähänkin.

Nyt on kotona kokonainen 9000cd 2.3T. Tämä tulee toimimaan tekniikan luovuttajana tuohon airflow:iin

sitten löysin säkällä myös tonnarin bridge spoilerin samaan nippuun kuin elintenluovuttajan :P 8)

nyt ohjelmassa alkaa olla koneiden nostajaisia. Sähköt yms siirtyvät myös. 2.3 kone laakeroidaan ainakin. Katsotaan tehdäänkö muuta. Käy ainakin tosii nätisti tuo kone.ei ylimääräisiä ääniä. Laatikko tuntui oleva rempattu joskus

jarrut myös siirrän tuosta 2.3, kun siinä on abs:t

kohta auton kimppuun :P
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

nyt pitkästä aikaa päivitystä.

takakaaret on hitsattu, ja huomenna on tarkoitus vaihtaa loput ovet autoon. Sen jälkeen alan nostaa tuosta 2.3:Sta konetta irti, ja laakeroin sen. uusia laakereita odottaessa maalaan konehuoneen oikeaan väriin, ja vaihdan kaikki osat kuten perusjarrut abs versioon, yms yms.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Komee väri ,
Maalaatko itse myös ulkopuolen ?
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

kyllähän se ulkopuolikin tulee itse maalattua :) kuuluu samaan sarjaa kuin tämä alias 900turbo3d,joka maalasi oman satkun hienosti, ja hienon väriseksi :P pohjat olisi tehtynä autoon jo
koneen vaihdon kanssa tulee vaan pirunmoinen kiire jos alastarolle haluu valmiiksi :( ja tästä johtuen myös maalauksen suhteen kova kiire.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Ajat lujaa Alastarolle niin maalikin kuivuu :wink:
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

ja taas päivitystä. onki homma ollut vähä hiljasempaa tässä viimeaikana.

maalausta ei vieläkään päässyt tekemään. nyt auto on aivan palasina, kone odottaa nostoa, kun saan vaan konehuoneen ihan valmiiksi.lattia pitäisi hiekkapuhaltaa, ja maalata epoksilla sisäpuolelta. sen jälkeen alkaakin kasaaminen :P

suunnitelmissa olisi että jos laittasi hiilarikonepelllin tuohon :P :
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

ja nyt on kori likimain hitsattu. huomenna nytkähtää taas homma eteenpäin, kun sain johdot varaosaautosta irti :P
ja huomenna homma jatkuu sitte tuon cc:n kanssa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

ja taas homma edenny :) nyt alkaa olla koetaulu menossa kasaan. huomenna vielä pari johtoa pitää laittaa, ja sitten voikin pistää koetalun nippuun.
sen jälkeen ohjelmassa apurunkojumppa ja tekniikan lasku paikalleen :P

ja näiden jälkeen sitten taas pitää suunnitella mitä seuraavaksi tehdään
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

ohos :P

sattui olemaan tuossa varaosa airflow:ssa suht tuoreet konin pumput :P joutuu ne laittaa kiinni :P

huomenna apurungon pudotus lattialle.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

Jamppa kirjoitti:ohos :P

sattui olemaan tuossa varaosa airflow:ssa suht tuoreet konin pumput :P joutuu ne laittaa kiinni :P
Sarjassamme mukavia yllätyksiä :D
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

ja viikolla pitää kokeilla jos kerkiää ja pystyy 2.3 koneen nostaa keulille :P

apurunko on takasin paikallaa, bensalinjat 2.3 sopivat, ja jarruputket vaihdettu
:)
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

nyt on kone saatu keulalle :P joutuu prkl leikata sisälokasuojasta peltiä pois, että sopii laturi ja tehostinpumppu kunnolla pyörii :?

no nyt alkaa homma helpottaa ja ei ole juuri muuta kun koriin pohjien teko. ja tietysti pitäähän tuo tekniikka kasata valmiiksi että saa savut otettua
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

kori viimeinkin hitsattu. tuli vähän pitempi päivä tehtyä.

ensi viikolla taka-akseli kiinni. pääsee ilmaamaan jarrut ja kytkimen, sekä saa sitten otettua koneesta ne odotetut savut :roll:
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

kuvaa konehuoneesta

Kuva


ja tässä linkki siihen kuvaan jos ei näy

http://www.garaget.org/?car=8280&image=145228
Viimeksi muokannut Jamppa, La Helmi 18, 2006 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vastaa Viestiin