Samoin kuin varmasti minunkin. Pitäisi vaan maalauttaa se korin väriin ja pistää paikalleen se kun odottaa asennusta varastossa meinaan tuo täydellinen AirFlow korisarjani....mutta, mutta on vaan aika tyyristä toi maalauttaminen kun ei viitsi ihan mahdottomia maksaa, koska kyseessä on jo sentään yli 500000 km ajettu luottpeli. Joten tähän voi todeta että hyvää ei saa välttämättä halvalla.Jope kirjoitti:Ai ai, kyl täys airflow-satsi näyttäis aika nätiltä munkin CC:ssä..
9000 2.3Turbo -88 airflow (uusi vanha kuva )
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
ja vähän päivitystä tähänkin.
Nyt on kotona kokonainen 9000cd 2.3T. Tämä tulee toimimaan tekniikan luovuttajana tuohon airflow:iin
sitten löysin säkällä myös tonnarin bridge spoilerin samaan nippuun kuin elintenluovuttajan
nyt ohjelmassa alkaa olla koneiden nostajaisia. Sähköt yms siirtyvät myös. 2.3 kone laakeroidaan ainakin. Katsotaan tehdäänkö muuta. Käy ainakin tosii nätisti tuo kone.ei ylimääräisiä ääniä. Laatikko tuntui oleva rempattu joskus
jarrut myös siirrän tuosta 2.3, kun siinä on abs:t
kohta auton kimppuun
Nyt on kotona kokonainen 9000cd 2.3T. Tämä tulee toimimaan tekniikan luovuttajana tuohon airflow:iin
sitten löysin säkällä myös tonnarin bridge spoilerin samaan nippuun kuin elintenluovuttajan
nyt ohjelmassa alkaa olla koneiden nostajaisia. Sähköt yms siirtyvät myös. 2.3 kone laakeroidaan ainakin. Katsotaan tehdäänkö muuta. Käy ainakin tosii nätisti tuo kone.ei ylimääräisiä ääniä. Laatikko tuntui oleva rempattu joskus
jarrut myös siirrän tuosta 2.3, kun siinä on abs:t
kohta auton kimppuun
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
nyt pitkästä aikaa päivitystä.
takakaaret on hitsattu, ja huomenna on tarkoitus vaihtaa loput ovet autoon. Sen jälkeen alan nostaa tuosta 2.3:Sta konetta irti, ja laakeroin sen. uusia laakereita odottaessa maalaan konehuoneen oikeaan väriin, ja vaihdan kaikki osat kuten perusjarrut abs versioon, yms yms.
takakaaret on hitsattu, ja huomenna on tarkoitus vaihtaa loput ovet autoon. Sen jälkeen alan nostaa tuosta 2.3:Sta konetta irti, ja laakeroin sen. uusia laakereita odottaessa maalaan konehuoneen oikeaan väriin, ja vaihdan kaikki osat kuten perusjarrut abs versioon, yms yms.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
kyllähän se ulkopuolikin tulee itse maalattua kuuluu samaan sarjaa kuin tämä alias 900turbo3d,joka maalasi oman satkun hienosti, ja hienon väriseksi pohjat olisi tehtynä autoon jo
koneen vaihdon kanssa tulee vaan pirunmoinen kiire jos alastarolle haluu valmiiksi ja tästä johtuen myös maalauksen suhteen kova kiire.
koneen vaihdon kanssa tulee vaan pirunmoinen kiire jos alastarolle haluu valmiiksi ja tästä johtuen myös maalauksen suhteen kova kiire.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
ja taas päivitystä. onki homma ollut vähä hiljasempaa tässä viimeaikana.
maalausta ei vieläkään päässyt tekemään. nyt auto on aivan palasina, kone odottaa nostoa, kun saan vaan konehuoneen ihan valmiiksi.lattia pitäisi hiekkapuhaltaa, ja maalata epoksilla sisäpuolelta. sen jälkeen alkaakin kasaaminen
suunnitelmissa olisi että jos laittasi hiilarikonepelllin tuohon :
maalausta ei vieläkään päässyt tekemään. nyt auto on aivan palasina, kone odottaa nostoa, kun saan vaan konehuoneen ihan valmiiksi.lattia pitäisi hiekkapuhaltaa, ja maalata epoksilla sisäpuolelta. sen jälkeen alkaakin kasaaminen
suunnitelmissa olisi että jos laittasi hiilarikonepelllin tuohon :
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
ja taas homma edenny nyt alkaa olla koetaulu menossa kasaan. huomenna vielä pari johtoa pitää laittaa, ja sitten voikin pistää koetalun nippuun.
sen jälkeen ohjelmassa apurunkojumppa ja tekniikan lasku paikalleen
ja näiden jälkeen sitten taas pitää suunnitella mitä seuraavaksi tehdään
sen jälkeen ohjelmassa apurunkojumppa ja tekniikan lasku paikalleen
ja näiden jälkeen sitten taas pitää suunnitella mitä seuraavaksi tehdään
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
nyt on kone saatu keulalle joutuu prkl leikata sisälokasuojasta peltiä pois, että sopii laturi ja tehostinpumppu kunnolla pyörii
no nyt alkaa homma helpottaa ja ei ole juuri muuta kun koriin pohjien teko. ja tietysti pitäähän tuo tekniikka kasata valmiiksi että saa savut otettua
no nyt alkaa homma helpottaa ja ei ole juuri muuta kun koriin pohjien teko. ja tietysti pitäähän tuo tekniikka kasata valmiiksi että saa savut otettua
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
kuvaa konehuoneesta
ja tässä linkki siihen kuvaan jos ei näy
http://www.garaget.org/?car=8280&image=145228
ja tässä linkki siihen kuvaan jos ei näy
http://www.garaget.org/?car=8280&image=145228
Viimeksi muokannut Jamppa, La Helmi 18, 2006 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin