Sivu 3/10
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Su Joulu 28, 2014 21:38
Kirjoittaja hyvoneju
JuHaU kirjoitti:Jotain on taas tapahtunut. Pata nousi kevyesti pois paikoiltaan.
Joo mukavastihan se sieltä nousi , kiitos vaan avusta !
sovittelin tuossa noita 8v H-koneen korvia paikoilleen ton 16v kylkeen ja aikas helpostihan nuo ovat modattavissa
http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... 945e79.jpg
http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... 8f0191.jpg
Kertokaas mitä rautoja nämä ovat , kun en ole varma ?
http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... 18b215.jpg
http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... d7aef7.jpg
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Su Joulu 28, 2014 23:53
Kirjoittaja ari_viitanen
Toi pienempi rauta vois olla tehostimen pumpusta,
isompi laturin puolelta, tämä vähän mutua, pitkä aika kun on satkun pellin alle katsonut.
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Ti Joulu 30, 2014 23:40
Kirjoittaja hyvoneju
Tänään jatkoin osien kirvoittamista
http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... 09d50a.jpg
http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... 9e6898.jpg
Taitaa muuten olla eka kerta kahden Saabin aikana , että 9-5 on ajossa , ja 99 ei
Ja tulevat osat odottavat malttamattomina paikalleen pääsyä
http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... adedad.jpg
Ajattelin että täytyy varmaan laittaa koppa"grilliin" , ja putsata pohja massasta , ja ruosteesta
Mites onko noita tripodeja erikokoisia , äkkiä katsoen nuo 900s:n ovat isompia ?
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Su Tammi 04, 2015 21:59
Kirjoittaja hyvoneju
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Su Tammi 04, 2015 22:12
Kirjoittaja jus
Jos maljan ulkopinnalla on kaksi pykälää, maljat ja tripodit on ne isommat. Kolme pykälää = pienemmät.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 32#p761232
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2015 19:43
Kirjoittaja hyvoneju
Sen vertaa tänään tein että laitoin uudet männät kankiin paikoilleen , kamera ei ollut mukana , mutta mäntä nyt näyttää jokseenkin männältä
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: To Tammi 08, 2015 21:22
Kirjoittaja hyvoneju
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Pe Tammi 09, 2015 18:28
Kirjoittaja hyvoneju
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2015 21:23
Kirjoittaja hyvoneju
Takalaatikon varapyörän puolen korjauspelti löytyi eräältä foorumilaiselta , ja maksoinkin sen äsken !
Kulkeentunee jossain vaiheessa jollain Raisioon ?
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Su Tammi 18, 2015 23:03
Kirjoittaja hyvoneju
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Ke Tammi 28, 2015 22:41
Kirjoittaja hyvoneju
No nyt voi keskittyä tähän hiukan enempi , kun musta tuli tänään Opeliton saabisti
Eli 9-5 vaihtoi tänään osoitetta
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: To Tammi 29, 2015 13:19
Kirjoittaja marper
Pari viestiä taaksepäin oli kuvia vastamaalatuista ovista + konepellistä. Hienoa työtä oli - itsekö maalasit vai joku muu?
Jos jälkimmäinen, niin voitko antaa vinkkiä tekijästä. Itsekin raisiolaisena etsiskelen hyvää maalaria lähiseudulta omaan projektiini ....
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: To Tammi 29, 2015 14:07
Kirjoittaja hyvoneju
marper kirjoitti:Pari viestiä taaksepäin oli kuvia vastamaalatuista ovista + konepellistä. Hienoa työtä oli - itsekö maalasit vai joku muu?
Jos jälkimmäinen, niin voitko antaa vinkkiä tekijästä. Itsekin raisiolaisena etsiskelen hyvää maalaria lähiseudulta omaan projektiini ....
Pistän sulle tekstiviestiä tekijästä
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: Ma Helmi 02, 2015 15:55
Kirjoittaja hyvoneju
Re: 99 2.0L vm 1975
Lähetetty: To Helmi 05, 2015 21:43
Kirjoittaja hyvoneju
Kirvottelin puskurit , vetokoukun , jarrusatulat ja -levyt . Sai vääntää tosissaan , etupuskuri 8 pultilla kiinni , vetokoukku 7 , joista 3 meni poikki vääntäessä
Jarrusatuloiden pultit niin s-tanasti kiinni . Pähkäilin millaiset jarrut laittaisi , ehkä helpoin olisi 1986-1987 175 hv turboissa olleet 280 mm ja 20 mm paksut tuuletetut levyt . Hyvä olisi että olisivat ilmeisesti bolt on , miinuksena että käsijarru jäisi etupyöriin
Yksi mutta on että löytyykö noita satuloita mistään ?