Saab 9000 Turbo 16 Vm.86 piristysprojekti
Ilmanottoon tuli tänään parannusta. Green filter IMM:ltä pitkällä putkella lokasuojan sisään.
Kytkin alkoi sitten satunnaisesti sutimaan, syynä ilmeisesti vuotava vetarin stefa josta roiskuu öljyä kytkinkoppaan-> ja aiheutuu satunnaista luistoa mikä katoaa parin kunnon polkaisun jälkeen. Kun viimeksi käytettiin laatikko irti niin kummasti herätti siellä oleva vaihteistoöljy ihmetystä ja myös se että se ei ollut tullut kytkinakselin stefasta.
Kytkin alkoi sitten satunnaisesti sutimaan, syynä ilmeisesti vuotava vetarin stefa josta roiskuu öljyä kytkinkoppaan-> ja aiheutuu satunnaista luistoa mikä katoaa parin kunnon polkaisun jälkeen. Kun viimeksi käytettiin laatikko irti niin kummasti herätti siellä oleva vaihteistoöljy ihmetystä ja myös se että se ei ollut tullut kytkinakselin stefasta.
Ei ollut ei kiinni luisto öljystä, nimittäin nyt se luisto vasta alkoikin. Upea 4 kuukautta sitten vaihdettu QH meni totaalisen paskaksi, ei pidä enään edes kolmosvaihteellakaan ahtopaineiden noustessa yhtään, kakkosesta ei tiedä koska lähtee nastat silloin! 
Elikä vahvempaa kytkintä ensi kesänä kehiin, helvetin QH:t...

Elikä vahvempaa kytkintä ensi kesänä kehiin, helvetin QH:t...
Paljon köyhtysit Sacshin kytkinpaketista ? Ja onkos tuo nyt sitten se 228mm ?Zebe kirjoitti:Tänään alkoi sitten kytkinremontti ja auton omistaja on parhaillaan purkamassa laatikkoa irti tuossa minun pihassani.
Uusi Sachsin kytkinpaketti ja työsylinteri on tilattu.
Auton olisi tarkoitus liikkua taas loppuviikosta, ellei isompia ongelmia tule.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Ja v*tutus senkun kasvaa!
Tänään putosi loota pois ja mahtavin kämä pääsi tapahtumaan, eli kyseinen vaihteisto sisältää sellaisen nopeusmittarin anturin mikä on taipuvainen putoamaan laatikkoon ja sinnehän se tippuikin!
Iso öljyvuoto on jossakin ollut mistä on öljyä päässyt kytkimeen, liekö kytkinakselin stefa vai mikälie. Jos kellään olisi vihjeitä millä tuon anturin saa ongittua pois niin kiitos!
Tänään putosi loota pois ja mahtavin kämä pääsi tapahtumaan, eli kyseinen vaihteisto sisältää sellaisen nopeusmittarin anturin mikä on taipuvainen putoamaan laatikkoon ja sinnehän se tippuikin!
Iso öljyvuoto on jossakin ollut mistä on öljyä päässyt kytkimeen, liekö kytkinakselin stefa vai mikälie. Jos kellään olisi vihjeitä millä tuon anturin saa ongittua pois niin kiitos!