Joka viikko ilmestyy uusia vikoja, joista yritetään selvitä. Joskus korjaukset jätetään kesken ja suoritetaan loppuun myöhemmin olosuhteiden pakosta.

Ei ole sun auton thread, mutta aivan sairaan upea projekti. Tommosista pelkistetyistä muodoista tulee mieleen just jotkut '50 luvun jenkti. Roll over mercury!Saab.96 kirjoitti:Onneksi olkoon! Ei muuta kun huolettomia kilometrejä ja kovaa ajoa!
Mikä on thread?turbojake kirjoitti:Ei ole sun auton thread, mutta aivan sairaan upea projekti. Tommosista pelkistetyistä muodoista tulee mieleen just jotkut '50 luvun jenkti. Roll over mercury!Saab.96 kirjoitti:Onneksi olkoon! Ei muuta kun huolettomia kilometrejä ja kovaa ajoa!
Niin mutta minä vuonna!! noin sitä itse ajattelin ku -02 tammikuussa ostin kajakin ja sitten se leimattiin jo syyskuussa -03!!Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Kesäkuuksi viimeistään olisi tarkoitus ajoon saada.
Oikeassa olitSaab.96 kirjoitti:Niin mutta minä vuonna!! noin sitä itse ajattelin ku -02 tammikuussa ostin kajakin ja sitten se leimattiin jo syyskuussa -03!!Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Kesäkuuksi viimeistään olisi tarkoitus ajoon saada.