Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2845
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

tsaarela kirjoitti:
Pe Kesä 05, 2020 13:29
NG-Kolkki olisi jo saanut olla laskettavalla kovakatolla.

Eikös Ukissa tehty jokin kovakattotutkielma aikoinaan?

Kangaskatossa on vaan se oma fiiliksensä 8)
Saab 9-3 SS 1.9TTiD Linear MY11
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 5983
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Volkkarin EOS:lla ajanu vähän. Toki tais olla ennen ng kolkkii niin olihan se tukeva ajoltaan.

Talvella tietty helpompi harjata lumet pois mut hitaampi katto mitä saabeis ja tavaratila on onneton.

Saabeihin sentään saa viikonloppureissun kamat kyytiin.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun kesäkäyttis 9-3 CV Italian karvalakki Vector Tids MY-06 1/2
Dacia Duster dCi 110 S&S 4x4 Laureate 2016
Opel ASTRA Sports Tourer Innovation Plus 105 Turbo 2019
Huollettavana 9-3SC Tids 2006, 9-3 2.0T 2001, 900S 1992
Cona
"Hölösuu"
Viestit: 2332
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 17:37
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower

Viesti Kirjoittaja Cona »

Menee OT:ksi, mutta,

Kovakatto on ymmärtääkseni paljon ronkelimpi sille, että kaikki palikat ovat juuri oikeissa säädöissä, että katto toimii. Itseäni myös hirvittäisi, että jossain kohtaa jää jotain kovakaton väliin ja vääntää sitten koko systeemin mutkalle, takalasin rikki jne.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Vastaa Viestiin