Örkin 1970 ysiysi, kohti museota?

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 5570
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Örkin 1970 ysiysi, kohti museota?

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Oma ratkaisu olis varmaan pistää halvimmat gl4 öljyt eli mobil tai motox ja ajaa jonku aikaa ja sitten muistaakseni nämä oli foorumin suositus sen nesteen tilalle https://m.motonet.fi/fi/tuote/590013/TO ... ljy-GL4-1l

Örkinrumilus
"Viggen"
Viestit: 609
Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity

Re: Örkin 1970 ysiysi, kohti museota?

Viesti Kirjoittaja Örkinrumilus »

Joo, toi öljy oli ainoa noilla spekseillä oleva mitä löysin motonetistä. Kahlasin pari tuntia foorumin keskusteluja tosta vaihteistoöljystä läpi ja sielä tuli esiin että alunperin noihin on tota 10w-30 mineraalia laitettu ni ostin si sitä 8O

Kaadoin askiin tuota öljyä litran hätäpäissäni kun oletin laatikon kuivuuden johdosta nelosen hyppivän pois päältä, ei vaihteet ainakaan huonommin mee päälle :?:
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436

Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 5570
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Örkin 1970 ysiysi, kohti museota?

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Ohan noissa paljo käytetty myös moottoriöljyä et sinänsä tuo on varmasti riittävän hyvää, ainaki verrattuna et on vanhat vettyneet sisällä.
No og satkun väittelytki perustuu lähinnä kylmäominaisuuksiin millä ei harrastepelissä juuri ole väliä tai sitten miten kestäny virityksen tuoman lisätehon.

Et eiku vaihtoon ja kovaa ajoo. :mrgreen:

Vastaa Viestiin