lucaf kirjoitti:Hook kirjoitti:Auto on noin 600t ajettu 900i8 -88 pystkeula. (Pystykeulia tehtiin vuonna 88 vain poliiseille ruiskuna ja muille kaasarina...)
Mielenkiintoinen yksilö kertakaikkiaan. En tiennytkään noin uusien ruiskupystärien olemassaolosta. ja ruhtinaalliset kilometrit mittarissa!
Mielenkiintoinen kyllä, mutta kaukana autosta, jota kannattaisi lähteä entisöimään. Tekniikka kyllä kunnossa, mutta ulkonäöllisesti rupisammakko sieltä sun täältä.

On muuten parit klommotkin ovissa aikoinaan pakkeloitu. Ehkä poliisiautoja on potkittu keskimääräistä enemmän?
Poliiseilla oli nämä 99:n 4 pykäläisenä kun 5 loviset ei kestänyt heidän käyttöään. Autossa ei siis ollut oikeaa öljyntäyttö aukkoa kun sen sain.. 4 vaihteisissa se on venttiilikopassa ja 5 vaihteisissa iso öljytikkuputki. Tässä molempien reijättömät.
Samoin autossa oli edessä&takana poliisijouset, jotka nosti ja jäykisti autoa noin 2cm. Saattoi ajaa huoletta 30km hidaste töyssyihin 60km..

Vuoden omistuksen jälkeen edestä katkesi kierros, joten nyt edessä carbrioleten jouset, joten pohjapanssari saattaa sillointällöin raapasta töyssyissä..

Kuulin myös väittämän, että poliisiruiskuissa on peltipakosarja, joka antaa muutaman hepan lisää, mutta kyseenalaistan tämän väittämän, kun noita peltipakosarjoja on i8:ssa lähes kaikissa, kuten tässäkin.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.