Virosta femma

Suunnitteletko tuovasi auton ulkomailta tai oletko jo niin tehnyt? Kysy neuvoa, jaa vinkkejä ja kokemuksia auton maahantuonnista tällä palstalla.
Saabium196
"Aero"
Viestit: 386
Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
Paikkakunta: Epsoo

Re: Virosta femma

Viesti Kirjoittaja Saabium196 »

onko viron vientikilvet tarraa, en tiedä, ja pitääkö ne palauttaa.
-No, auto tulossa kuitenkin nurkille, kaipa hän ajaa kotiin asti jos tarvis.
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Jyrchi
"Hölösuu"
Viestit: 1001
Liittynyt: Su Joulu 06, 2009 21:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Virosta femma

Viesti Kirjoittaja Jyrchi »

Mites kelpaako alkuperämaan rekisteriote CoC:n tilalla todistamaan päästöjä? Tuossa ne nimittäin on mainittu EURO-standardien lisäksi yms.
SAAB 9-5 Aero -05
nix0n
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: To Elo 27, 2009 15:38
Paikkakunta: Kymi

Re: Virosta femma

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Kelpaa
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Jyrchi
"Hölösuu"
Viestit: 1001
Liittynyt: Su Joulu 06, 2009 21:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Virosta femma

Viesti Kirjoittaja Jyrchi »

Oma projektini on nyt saatu päätökseen. Kun keskiviikkona 20.2. kävin auton hakemassa niin eilen keskiviikkona 6.3. sain asemalta Suomen kilvet Aeroon.

Aerolle jäi loppuhintaa karvan alle 10 000 euroa seuraavanlaisella laskukaavalla: Ajoneuvo itsessään: 6000 euroa, verot Tullille 3200 euroa (Veroprosentti 36,6), rekisteröintikatsastus paperitöineen: 210 euroa ja laivamatkat hieman päälle satasen Siljalla. Tuohon päälle tulee vielä toki vakuutukset, uusi DI-kasetti, klubikilventaukset ja muut juoksevat kustannukset. Toisaalta nämähän olisivat tulleet vaikka saman yksilön olisin ostanut Suomestakin.

Mikäli jotakuta kiinnostaa niin minulla on kaikki tulli- ja veroilmoituksien yms. pohjat valmiina ja niitä voi minulta kysyä jos joku niitä tuntee tarvitsevansa.

Hyvästi 564 TJD ja tervetuloa KMC-102!
SAAB 9-5 Aero -05
387
"Hirsch"
Viestit: 918
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 18:00
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Virosta femma

Viesti Kirjoittaja 387 »

On katsastettu ja verotettu ja kilvetkin hain tänään. Klubi taustat vain uupuu -03 Aero farkusta :)
Hese
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2850
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Virosta femma

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Jyrchi kirjoitti:Oma projektini on nyt saatu päätökseen. Kun keskiviikkona 20.2. kävin auton hakemassa niin eilen keskiviikkona 6.3. sain asemalta Suomen kilvet Aeroon.

Aerolle jäi loppuhintaa karvan alle 10 000 euroa seuraavanlaisella laskukaavalla: Ajoneuvo itsessään: 6000 euroa, verot Tullille 3200 euroa (Veroprosentti 36,6), rekisteröintikatsastus paperitöineen: 210 euroa ja laivamatkat hieman päälle satasen Siljalla. Tuohon päälle tulee vielä toki vakuutukset, uusi DI-kasetti, klubikilventaukset ja muut juoksevat kustannukset. Toisaalta nämähän olisivat tulleet vaikka saman yksilön olisin ostanut Suomestakin.

Mikäli jotakuta kiinnostaa niin minulla on kaikki tulli- ja veroilmoituksien yms. pohjat valmiina ja niitä voi minulta kysyä jos joku niitä tuntee tarvitsevansa.

Hyvästi 564 TJD ja tervetuloa KMC-102!
Mielenkiinnosta, mahtuiko tuohon väliin myös tullin käsittely autoverosta? Jos niin, niin kovin ovat nopeuttaneet toimintaa :)
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Jyrchi
"Hölösuu"
Viestit: 1001
Liittynyt: Su Joulu 06, 2009 21:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Virosta femma

Viesti Kirjoittaja Jyrchi »

Henkka #2283 kirjoitti:
Jyrchi kirjoitti:Oma projektini on nyt saatu päätökseen. Kun keskiviikkona 20.2. kävin auton hakemassa niin eilen keskiviikkona 6.3. sain asemalta Suomen kilvet Aeroon.

Aerolle jäi loppuhintaa karvan alle 10 000 euroa seuraavanlaisella laskukaavalla: Ajoneuvo itsessään: 6000 euroa, verot Tullille 3200 euroa (Veroprosentti 36,6), rekisteröintikatsastus paperitöineen: 210 euroa ja laivamatkat hieman päälle satasen Siljalla. Tuohon päälle tulee vielä toki vakuutukset, uusi DI-kasetti, klubikilventaukset ja muut juoksevat kustannukset. Toisaalta nämähän olisivat tulleet vaikka saman yksilön olisin ostanut Suomestakin.

Mikäli jotakuta kiinnostaa niin minulla on kaikki tulli- ja veroilmoituksien yms. pohjat valmiina ja niitä voi minulta kysyä jos joku niitä tuntee tarvitsevansa.

Hyvästi 564 TJD ja tervetuloa KMC-102!
Mielenkiinnosta, mahtuiko tuohon väliin myös tullin käsittely autoverosta? Jos niin, niin kovin ovat nopeuttaneet toimintaa :)
Mahtui juu, sehän on pakollista maksaa ennen kuin voi Suomen kilvet saada. Viikossa tuli Tullilta laput :)
SAAB 9-5 Aero -05
Vastaa Viestiin