onko viron vientikilvet tarraa, en tiedä, ja pitääkö ne palauttaa.
-No, auto tulossa kuitenkin nurkille, kaipa hän ajaa kotiin asti jos tarvis.
Virosta femma
-
- "Aero"
- Viestit: 388
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: Virosta femma
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Re: Virosta femma
Mites kelpaako alkuperämaan rekisteriote CoC:n tilalla todistamaan päästöjä? Tuossa ne nimittäin on mainittu EURO-standardien lisäksi yms.
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Virosta femma
Kelpaa
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Virosta femma
Oma projektini on nyt saatu päätökseen. Kun keskiviikkona 20.2. kävin auton hakemassa niin eilen keskiviikkona 6.3. sain asemalta Suomen kilvet Aeroon.
Aerolle jäi loppuhintaa karvan alle 10 000 euroa seuraavanlaisella laskukaavalla: Ajoneuvo itsessään: 6000 euroa, verot Tullille 3200 euroa (Veroprosentti 36,6), rekisteröintikatsastus paperitöineen: 210 euroa ja laivamatkat hieman päälle satasen Siljalla. Tuohon päälle tulee vielä toki vakuutukset, uusi DI-kasetti, klubikilventaukset ja muut juoksevat kustannukset. Toisaalta nämähän olisivat tulleet vaikka saman yksilön olisin ostanut Suomestakin.
Mikäli jotakuta kiinnostaa niin minulla on kaikki tulli- ja veroilmoituksien yms. pohjat valmiina ja niitä voi minulta kysyä jos joku niitä tuntee tarvitsevansa.
Hyvästi 564 TJD ja tervetuloa KMC-102!
Aerolle jäi loppuhintaa karvan alle 10 000 euroa seuraavanlaisella laskukaavalla: Ajoneuvo itsessään: 6000 euroa, verot Tullille 3200 euroa (Veroprosentti 36,6), rekisteröintikatsastus paperitöineen: 210 euroa ja laivamatkat hieman päälle satasen Siljalla. Tuohon päälle tulee vielä toki vakuutukset, uusi DI-kasetti, klubikilventaukset ja muut juoksevat kustannukset. Toisaalta nämähän olisivat tulleet vaikka saman yksilön olisin ostanut Suomestakin.
Mikäli jotakuta kiinnostaa niin minulla on kaikki tulli- ja veroilmoituksien yms. pohjat valmiina ja niitä voi minulta kysyä jos joku niitä tuntee tarvitsevansa.
Hyvästi 564 TJD ja tervetuloa KMC-102!
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Virosta femma
On katsastettu ja verotettu ja kilvetkin hain tänään. Klubi taustat vain uupuu -03 Aero farkusta
Hese
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2850
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Virosta femma
Mielenkiinnosta, mahtuiko tuohon väliin myös tullin käsittely autoverosta? Jos niin, niin kovin ovat nopeuttaneet toimintaaJyrchi kirjoitti:Oma projektini on nyt saatu päätökseen. Kun keskiviikkona 20.2. kävin auton hakemassa niin eilen keskiviikkona 6.3. sain asemalta Suomen kilvet Aeroon.
Aerolle jäi loppuhintaa karvan alle 10 000 euroa seuraavanlaisella laskukaavalla: Ajoneuvo itsessään: 6000 euroa, verot Tullille 3200 euroa (Veroprosentti 36,6), rekisteröintikatsastus paperitöineen: 210 euroa ja laivamatkat hieman päälle satasen Siljalla. Tuohon päälle tulee vielä toki vakuutukset, uusi DI-kasetti, klubikilventaukset ja muut juoksevat kustannukset. Toisaalta nämähän olisivat tulleet vaikka saman yksilön olisin ostanut Suomestakin.
Mikäli jotakuta kiinnostaa niin minulla on kaikki tulli- ja veroilmoituksien yms. pohjat valmiina ja niitä voi minulta kysyä jos joku niitä tuntee tarvitsevansa.
Hyvästi 564 TJD ja tervetuloa KMC-102!
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Re: Virosta femma
Mahtui juu, sehän on pakollista maksaa ennen kuin voi Suomen kilvet saada. Viikossa tuli Tullilta laputHenkka #2283 kirjoitti:Mielenkiinnosta, mahtuiko tuohon väliin myös tullin käsittely autoverosta? Jos niin, niin kovin ovat nopeuttaneet toimintaaJyrchi kirjoitti:Oma projektini on nyt saatu päätökseen. Kun keskiviikkona 20.2. kävin auton hakemassa niin eilen keskiviikkona 6.3. sain asemalta Suomen kilvet Aeroon.
Aerolle jäi loppuhintaa karvan alle 10 000 euroa seuraavanlaisella laskukaavalla: Ajoneuvo itsessään: 6000 euroa, verot Tullille 3200 euroa (Veroprosentti 36,6), rekisteröintikatsastus paperitöineen: 210 euroa ja laivamatkat hieman päälle satasen Siljalla. Tuohon päälle tulee vielä toki vakuutukset, uusi DI-kasetti, klubikilventaukset ja muut juoksevat kustannukset. Toisaalta nämähän olisivat tulleet vaikka saman yksilön olisin ostanut Suomestakin.
Mikäli jotakuta kiinnostaa niin minulla on kaikki tulli- ja veroilmoituksien yms. pohjat valmiina ja niitä voi minulta kysyä jos joku niitä tuntee tarvitsevansa.
Hyvästi 564 TJD ja tervetuloa KMC-102!
SAAB 9-5 Aero -05