Ja tervehdystekstiksi totta kai: "Sairastan. Varmasti. Saabismia."

Kysyin tästä vielä Henrikiltä, näin tuo valitettavasti toimii. Ei ole suunniteltu ominaisuus, mutta autoon mennessä Saabin elektroniikka ottaa väkisin eberin hallinnan takaisin.The heater will continue running until the timer has elapsed (30 min) or if the user presses the ”Unlock” button, then it will terminate immediately.
Näytti käyttäytyvän aivan kuin ajastuksella tai ratista käynnistämällä, eli puhaltaa myös sisälle.saabillua kirjoitti:Osaakohan tämä avata sisätilan tuulettimen läpät eberöitäessä etänä?
Omassa testasin että viivanapista tosiaan tulee panic alarm eli hälytin käy huutamaan. Autossa siis tehtaan häly, tämä pitää tosiaan varmaan ottaa Henrikin ohjeiden mukaisesti pois käytöstä mikäli mielii etä eeperöidä esis2:lla.AZP kirjoitti:Saattovalonappia, eli sitä viivanappulaa.
The heater will continue running until the timer has elapsed (30 min) or if the user presses the ”Unlock” button, then it will terminate immediately.
Mielenkiintoista... käynnistin eberin kaukosäätimellä ennen töistä lähtöä. Autolle tullessa eberi oli käynnissä, avasin lukot ja starttasin auton. Eipä sammunut eberi vaan jatkoi käyntiään normaalisti. Ilmeisesti tuossa on pieni viive ja nopeasti toimimalla eberi ei ehdikään sammumaan.Kysyin tästä vielä Henrikiltä, näin tuo valitettavasti toimii. Ei ole suunniteltu ominaisuus, mutta autoon mennessä Saabin elektroniikka ottaa väkisin eberin hallinnan takaisin.
Vastaus Remucilta 3 vuoden takaa kun asiaa tiedustelin:tturku kirjoitti:saiskohan noihin tehdasasenteisiinkin Remucin kiinni?
Täysin varmaa tietoa ei ole, mutta käsittääksemme Saabin tehdasasenteiset Eberit olisivat väyläohjattuja, ts. Remuc ei suoraan pysty käskyttämään.
Kannattaa tiedustella asennusliikkeiltä, josko heillä olisi varmempi tieto Saabin lämppäreistä.