Sonetin ikkunatiivisteen lukkolista
Sonetin ikkunatiivisteen lukkolista
Moi, pitäs löytää Saab Sonett III vm-73:sen tuulilasin kumitiivisteen lukkolista. Ja mielellään se ilmesisesti kiiltävää alumiinia vai kromattu pitäisi olla. Voiko joku auttaa miestä mäessä edes katsoen Sonetistaan, mitä ainetta se pitäisi olla, kiitos
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Re: Sonetin ikkunatiivisteen lukkolista
Kysypä tuolta:
www.oitracon.fi
Vaikuttaa Raumalla ja heillä on ollut 12 ja 14 millin listaa. Kapeampi on juuri sopivaa kajakkiin. Voisi olla sama lista myös Sonettiin
www.oitracon.fi
Vaikuttaa Raumalla ja heillä on ollut 12 ja 14 millin listaa. Kapeampi on juuri sopivaa kajakkiin. Voisi olla sama lista myös Sonettiin
# 419 Vesa Pohjalainen
Tilasin tuulilasin tiivisteen Ruotsin sonett clubilta. Tiiviste oli ihan mitä sattuu eikä sopinut, mutta mukana tullut lista tuli käytettyä.
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Nuo Oitraconin listat ovat sopineet kuin valettu. Lähettävät myös mallipalat valikoimastaan, jos niin haluaa.
# 419 Vesa Pohjalainen
2012 kesällä oitracon vastasi näin, kun olin tilaamassa kuuppaan etu- ja takaikkunoiden listoja:
'Arvoisa autoilija,
Jokin aika sitten lähetin 11 millistä, mutta se osoittautui liian kapeaksi !!
Vaihdettiin 13 milliseen.'
-73 kuupan vanhan listan leveys mitattuna on 12.3mm (listan koko leveys) ja tuo 13mm tuntui sopivan hyvin tilalle.
'Arvoisa autoilija,
Jokin aika sitten lähetin 11 millistä, mutta se osoittautui liian kapeaksi !!
Vaihdettiin 13 milliseen.'
-73 kuupan vanhan listan leveys mitattuna on 12.3mm (listan koko leveys) ja tuo 13mm tuntui sopivan hyvin tilalle.
96 V4i -73
Moi, nyt kokeiltu Oiltraconin, että Sonett Club Swedenin "listoja" ja kumpaakaan ei saa "Erkkikään" paikoilleen. Ihan varmaa ei ole, että onko Sonetissani alkuperäinen tiiviste. Mutta taistelu jatkuu, kun tuo yli neljä viikkoa kestänyt määrittämätön keuhkoputkentulehdus on selätetty.....
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?