mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kaikenmaailman pistepirkot ja alkoholistit itkunappeineen, yhyy, yhyy.
9-5 Aero - 00
Hommaa tuollaisia sähköjohdon pääteholkkeja, sellainen on hyvä siihen millin terän ja istukan väliinysitonnari93 kirjoitti:Tuo mun uusi akkuporakone, siihen ei saa millin poranterää kiinni vaan 1,5-13mmJoutuuko tässä hommaamaan toisen koneen

Talviloma alkoi lauantaina.
Tonnarin remppaa tänään edessä ja ei pysty tekemään yhtään mitään ilman kipulääkkeitä.
Piti ottaa keppikin käyttöön että pysyy pystyssä.
Pikkuisen hankalaa ulkoiluttaa koiraa keppi ja hihna samassa kädessä peililiukkailla teillä.
Tonnarin remppaa tänään edessä ja ei pysty tekemään yhtään mitään ilman kipulääkkeitä.
Piti ottaa keppikin käyttöön että pysyy pystyssä.
Pikkuisen hankalaa ulkoiluttaa koiraa keppi ja hihna samassa kädessä peililiukkailla teillä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
Mazda CX-5:n mainokset puskee naamalle joka paikassa... En osta turhaa katumaasturianne vaikka siihen saisi kahdellasadalla tonnin navigoinnin ja vaikka kuinka kuluttaisi muka neljä litraa satasella. 

Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Pirunmoinen selkäkipu lapaluiden välissä. Ei meinannut henkeä saada tossa pari tuntia sitten.
En löydä yhtä laatikkoa mistään, laatikossa on muutamia tärkeitä osia kuuppaan 

Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis
-
- "Hölösuu"
Samanmoinen "tulehdus" oli itsellä muutama viikko takaperin. Kipu tuntui pistona lavan ja selkärangan välissä. Liikuntakyky meni välillä täysin eikä henkeä saanut kunnolla, oli aikasen avuton olo. Soittelin kaverit läpi ja sain sopivasti kerättyä kasaan viikon kuurin joitain tulehdus- ja muita kipulääkkeitä. Sillä lähti. Luulen et syynä oli se että, selkä oli saanut kylmää.t.t.j kirjoitti:Pirunmoinen selkäkipu lapaluiden välissä. Ei meinannut henkeä saada tossa pari tuntia sitten.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
- JiiVee
- "Hölösuu"
Marraskuusta asti "hiirikäsi". Pahenee vain.
tonnarin kytkin on taas paskana. Ei irrota.
tonnarin kytkin on taas paskana. Ei irrota.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
-
- "Hölösuu"
Keväinen tienvarren siivous hoidettu.
Pistää vituttaan sakki joka nakkelee roskansa auton ikkunasta muiden poimittavaksi.
Tehkää roskanheittäjät palvelus muille ja ajakaa reippaalla vauhdilla lähimpään siltapilariin tai rumpuputken päähän.
http://www.youtube.com/watch?v=UlOtkxLowto
Pistää vituttaan sakki joka nakkelee roskansa auton ikkunasta muiden poimittavaksi.
Tehkää roskanheittäjät palvelus muille ja ajakaa reippaalla vauhdilla lähimpään siltapilariin tai rumpuputken päähän.
http://www.youtube.com/watch?v=UlOtkxLowto
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Iteltä löytyy hyllystä toimiva viiskanavaine kotiteatterivaffe, jos kiinnostaa. En tosin ole paljo testaillut kun ostin joskus.. usseemman ostin sillo kun tarvihin, mutta tuo on hyllyllä ylimääräsenä.Juhaska kirjoitti:No nyt alkaa jo tosissaan syödä miestä.![]()
Kotiteatteri-vahvari taisi sanoa eilen työsopimuksen irti, kun se alkoi kesken elokuvan vain naksumaan ja näytöllä vilkkui on/off ja jotain muuta tekstiä niiden perässä, mutta en ehtinyt lukea sitä sen vilkkumisen takia ja nyt teksti on normaali, mutta ääniä ei kuulu.![]()
Nelisen vuotta ollut masiina ja käyttöä on ollut sen verran, että parhaat tuttavat katsoo puolessa vuodessakin enemmän leffoja, kuin minä.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
En tiiä nyt onko fiilis aiheen kaltainen, mutta kun tuo yks satku ei heränny henkiin viimeks ku kokeilin. Noh, kevväämmällä laitella parempaan kuosiin ovien alalaidat, sekä muutenkin siättee kohalleen konetta jotta veis vähemmän benssoo, leimata ja myyä poijjes.
Autokanttoo harventtoo kesällä meinasin. 2eri merkkistä edustajaa pois ja tuo yks pois. Ainakin nuo kaks muuta merkkiä. 

11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Halpa korjaus...Mr_Who kirjoitti:Iteltä löytyy hyllystä toimiva viiskanavaine kotiteatterivaffe, jos kiinnostaa. En tosin ole paljo testaillut kun ostin joskus.. usseemman ostin sillo kun tarvihin, mutta tuo on hyllyllä ylimääräsenä.Juhaska kirjoitti:No nyt alkaa jo tosissaan syödä miestä.![]()
Kotiteatteri-vahvari taisi sanoa eilen työsopimuksen irti, kun se alkoi kesken elokuvan vain naksumaan ja näytöllä vilkkui on/off ja jotain muuta tekstiä niiden perässä, mutta en ehtinyt lukea sitä sen vilkkumisen takia ja nyt teksti on normaali, mutta ääniä ei kuulu.![]()
Nelisen vuotta ollut masiina ja käyttöä on ollut sen verran, että parhaat tuttavat katsoo puolessa vuodessakin enemmän leffoja, kuin minä.
Vian aiheuttaja oli HDMI-kaapeli, joka ilmeisesti ottanut muutossa itseensä (arvaten, liian tiukalla kiepillä laatikossa) ja näin ollen äänet lähti, mutta kuva jäi.
Hyllyssä oli ylimääräinen piuha, jota päätin yksi päivä kokeilla ja äänet alkoi taas kuulumaan ympärillä.

Katsoin samalla "Rush" -nimisen elokuvan ja oli muikeat äänet ja ok leffa.

Edit: en mene nyt sanomaan ääneen, että minua ei juuri nyt vituta mikään, kun silloin yleensä alkaa kaikki menemään päin p*rsettä...
juuu, no hyvä jotta asia kunnossa.
itellä ei oo ees 5.1:stä olkkarissa. pitäs kait siihenki sijottoo jokukerta.
enshättään optine kuituki auttaa, että sua stereoista kuulummaan iänet.

itellä ei oo ees 5.1:stä olkkarissa. pitäs kait siihenki sijottoo jokukerta.

enshättään optine kuituki auttaa, että sua stereoista kuulummaan iänet.
-
- "Hirsch"
Oikokoon joku jos oon väärässä mutta eikö aktiivihiilisen raitisilman suodattimen olis vähä niinku tarkotus poistaa ohjaamoon tulevia hajuja!!?? v**tu mä en tajua kun jos esim. Liikenne valoissa edellä olevassa autossa poltetaan ikkuna auki tupakkia niin se haju tulee mun autoon sisälle...!! (Ei akan mondeossa ole tämmöstä ilmennyt) ja äsken ajeltiin kettu tarhan ohi niin on se jumalauta pahan hajusta se ketun paska!!!
Ja joo mulla oli lasit kiinni!
Ja joo mulla oli lasit kiinni!
9-5 2.3T Wagon sentronic -05 RE85
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
digiboksit jne jne jne.
11kk sitten kävin gigantista ostamassa uuden telkkarin ja tallentavan digiboksin. oli puhetta myyjän kanssa että otetaan sellaset pelit ja vehkeet että pärjää tulevaisuudessakin no miten kävikään tänä aamuna lakkasi plustv kanavat näkymästä.
soitto plustv palveluun kertoi että viacess tuki päättyi hommaa uus boksi .
MITÄ VITTUA. nyt mulla on n.400euron tallentava kovalevy
11kk sitten kävin gigantista ostamassa uuden telkkarin ja tallentavan digiboksin. oli puhetta myyjän kanssa että otetaan sellaset pelit ja vehkeet että pärjää tulevaisuudessakin no miten kävikään tänä aamuna lakkasi plustv kanavat näkymästä.
soitto plustv palveluun kertoi että viacess tuki päättyi hommaa uus boksi .
MITÄ VITTUA. nyt mulla on n.400euron tallentava kovalevy
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659