Force adapt??

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
RallyeSaab
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
Paikkakunta: Tampere

Force adapt??

Viesti Kirjoittaja RallyeSaab »

Tuollainen teksti + jotai lukemia ja joitakin %-merkkejä olin näkevinäni, tuli ja hävisi nopeasti sammutuksen jälkeen... Mitä mahtaa moinen tarkottaa? En löytänyt etsimällä kyseisestä aiheesta oikeastaan mitään.. Niin ja en ole siis 85-käyttäjä... 8)
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Force adapt??

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Biopower-softa on silti autossasi ja teki adaptaation.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
RallyeSaab
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Force adapt??

Viesti Kirjoittaja RallyeSaab »

juu niin on biopower, mutta miksi adaptaatio, kasivitosta käyttäny viimeksi melkein vuosi sitten... Tämä kysymys siis että olen aina kiinnostunut oppimaan lisää.. :)
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: Force adapt??

Viesti Kirjoittaja nugge »

Kyllä se adaptoi bensalla ihan niinku viinallakin. Lopputulos kartoissa vaan eri.

Forced adapt tosin pitäisi vaan tulla mikäli ecu nollataan (lue akku käytetään irti). Kait....
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
jooseppi78
"Viggen"
Viestit: 609
Liittynyt: Ma Heinä 13, 2015 20:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Force adapt??

Viesti Kirjoittaja jooseppi78 »

Voiko ilmavuoto aiheuttaa pakkoadaptaation tai adaptaation ylipäätään? Välillä tulee kelien jäähdyttyä refuelled ilmoitusta ja siitähän seuraa adaptaatio. Amul huiteli vajaassa 800:ssa ja yhden ilmavuodon korjauksen jälkeen 0 eli onko siellä adaptaatio päällä taas? Etanolia on tankissa enimmäkseen ja ad nyt muistaakseni ~750.
"Hevoseton" mies on huoleton mies
jooseppi78
"Viggen"
Viestit: 609
Liittynyt: Ma Heinä 13, 2015 20:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Force adapt??

Viesti Kirjoittaja jooseppi78 »

Oma mutu-arvio on että kylläpä voi ilmavuoto aiheuttaa tuota adaptoitumista. Kun sain bypassin solenoidin letkut tiiviiksi niin loppu herjaus ja amul vaihtelee 7-120 välillä ja ad85 on 848 mikä täsmää muistikuviin tankkauksista.
"Hevoseton" mies on huoleton mies
Yxvaan
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: La Helmi 07, 2015 09:06

Re: Force adapt??

Viesti Kirjoittaja Yxvaan »

jooseppi78 kirjoitti:Voiko ilmavuoto aiheuttaa pakkoadaptaation tai adaptaation ylipäätään? Välillä tulee kelien jäähdyttyä refuelled ilmoitusta ja siitähän seuraa adaptaatio. Amul huiteli vajaassa 800:ssa ja yhden ilmavuodon korjauksen jälkeen 0 eli onko siellä adaptaatio päällä taas? Etanolia on tankissa enimmäkseen ja ad nyt muistaakseni ~750.
Saabin kun jättää parkkiin vinoon asentoon saattaa auton "äly" kuvitella että on tankattu ja tekee siksi adaptaation kun lähtee ajelemaan...
Vastaa Viestiin