Omistussuhdekin alkoi t7 auton perushuollolla = koneremppa...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
On se pirun mukava kyl ajaa varsinkin kun ei oo kovin liukasta, niin ei tartte jäädä valoihin paikalleen sutimaan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tuollainen tuli joskus vastaan, diesel tosin. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=61007ysikolme kirjoitti:Tässä vaan ihmettelen seuraavaa: Lähden matkaan Vantaan tammiston Nesteeltä kohti Hämeenlinnaa, automaattivaihteistosta painan nappia S, niinkuin Sport, nollaan sidin ja koko matkan Hämeenlinnaan moottoritietä tuo sport- moodi aktivoituna. Vakionopeudensäädin päällä,(en joudu kuin kaksi kertaa koskemaan kaasuun/jarruun, johtuen muutamasta kiireisestä Audi- miehestä..) köröttelen satasta perille Hämeenlinnan rampille ja katson sidin keskikulutusta, 7,4l/100km... Keskinopeus 100km/h.
Tuo on ihan hyvä luku. Tuota edellä mainittua väliä on tullut sahattua jonkin verran ja aina kulutus on ollut likipitäen 8l/100km. Yleensä tuon S- napin painantaa on tottunut lähinnä käyttämään ramppikiihdytyksissä, mutta nyt mietin olenko ymmärtänyt jotain väärin, eli onko tuo nappi jonkinsortin ECO- ominaisuus?
Rengastus 185/65/15 nasta, ei kyytiläisiä, 95 E10, ei ohjelmaa.
Ootko sattunut kiinnittämään huomiota, että Sport moodi päällä, momentinmuunnin ei luista juuri ollenkaan? Tässä syy siihen pienempään kulutukseen.ysikolme kirjoitti:Tässä vaan ihmettelen seuraavaa: Lähden matkaan Vantaan tammiston Nesteeltä kohti Hämeenlinnaa, automaattivaihteistosta painan nappia S, niinkuin Sport, nollaan sidin ja koko matkan Hämeenlinnaan moottoritietä tuo sport- moodi aktivoituna. Vakionopeudensäädin päällä,(en joudu kuin kaksi kertaa koskemaan kaasuun/jarruun, johtuen muutamasta kiireisestä Audi- miehestä..) köröttelen satasta perille Hämeenlinnan rampille ja katson sidin keskikulutusta, 7,4l/100km... Keskinopeus 100km/h.
Tuo on ihan hyvä luku. Tuota edellä mainittua väliä on tullut sahattua jonkin verran ja aina kulutus on ollut likipitäen 8l/100km. Yleensä tuon S- napin painantaa on tottunut lähinnä käyttämään ramppikiihdytyksissä, mutta nyt mietin olenko ymmärtänyt jotain väärin, eli onko tuo nappi jonkinsortin ECO- ominaisuus?
Rengastus 185/65/15 nasta, ei kyytiläisiä, 95 E10, ei ohjelmaa.