Auto 9-3 1.9TiD SC -08
Päivää.
Kyssärinä tällä kertaa liittyen kys. auton todella huonoon käynnistyvyyteen. Eli pitääkö kojetaulussa hehkun merkkivalo palaa/vilahtaa virrat päällelaitettaessa?
Omassa autossa valo ei kertaakaan ole syttynyt eikä edes vilahtanut vaikka ollu ilman lämmitystä vähän kylmemmässäkin. Ja tosi vaikeesti lähtee käyntiin niin epäilen mikä voisi olla pielessä. Mitään vikailmoitusta ei näyttöön tule.
9-3 TiD hehkun merkkivalo?
9-3 TiD hehkun merkkivalo?
Saab 9-3 TiD -08
Saab 9-5 Aero -05
Saab 9-5 Aero -05
Re: 9-3 TiD hehkun merkkivalo?
Mårå
Kyllä minulla -08 1,9TiDissä vilahtaa jos ollaan pakkasen puolella. Jos taas Webastolla esilämmittää niin ei vilkahda. Käsittääkseni antaa jonkunnäköisen hehkun vaikkei vilahtaisikaan. Pakkasella pitää hehkuvalon ehdottomasti näkyvästi käydä päällä.
Ongelmakohdat......ulkolämpötila-anturi(sama joka näyttää lämpötilan SID:issä), hehkurele ja hehkutulpat.
Kyllä minulla -08 1,9TiDissä vilahtaa jos ollaan pakkasen puolella. Jos taas Webastolla esilämmittää niin ei vilkahda. Käsittääkseni antaa jonkunnäköisen hehkun vaikkei vilahtaisikaan. Pakkasella pitää hehkuvalon ehdottomasti näkyvästi käydä päällä.
Ongelmakohdat......ulkolämpötila-anturi(sama joka näyttää lämpötilan SID:issä), hehkurele ja hehkutulpat.
Re: 9-3 TiD hehkun merkkivalo?
Kannattaa lukea / luetuttaa vikakoodit. Minulla valitti vikakoodin mukaan releestä mutta todellisuudessa kaksi kappaletta hehkuja oli mykkänä.
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00