Tuore saabisti
Re: Tuore saabisti
Joo pitää tänään tutkia miten saa mittariston irti, mitä muuta kivaa löytyy yms,
Mitä juttuihin tulee niin esim tuolla mitsu puolella olis siivottu jo naljailut pois modejen toimesta, mä nyt en ole niin herkkä nahkainen kuin auton suhteen, 15v ajanu mitsulla ja nyt jos tuo pentele osottautuu ihan pommiksi niin vähänkö kaduttaa.
Mut Rami22 otan yhteyttä jos tulee tarvetta
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mitä juttuihin tulee niin esim tuolla mitsu puolella olis siivottu jo naljailut pois modejen toimesta, mä nyt en ole niin herkkä nahkainen kuin auton suhteen, 15v ajanu mitsulla ja nyt jos tuo pentele osottautuu ihan pommiksi niin vähänkö kaduttaa.
Mut Rami22 otan yhteyttä jos tulee tarvetta
Sent from my iPhone using Tapatalk
Työmatka autona 9-5 3.0v6 TiD vector -01 (vai onkose -02??) 
Sekä Useampi mitsubishi.... Huvina ja käytössä

Sekä Useampi mitsubishi.... Huvina ja käytössä
Re: Tuore saabisti
On muuten ihan naurettavaa, lapsellista autokauppias paskapuhetta tää vääntö.rami22 kirjoitti: ois muuten auto myynnissä,se 01.tietysti 02 hinnalla.
Se on auto on My02 ja täten siis vuosimallia 02, olkoon vaikka rekisteröity 2010.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: Tuore saabisti
Ja eikun sidin etsiminen... Tuli särettyä lcd...
jotain varmasti hävisi
Mutta nopealla vilkaisulla pelitti jopa osa kadonneista tuli takas...
Mut lcd kulma murtui, 3johdinta
Tuota oli jo yritetty korjata noilla vaahtomuovi soiroilla
Jos sit menis jatkamaan mitä seuraavaksi onnistun tuhoamaan

Mutta nopealla vilkaisulla pelitti jopa osa kadonneista tuli takas...
Mut lcd kulma murtui, 3johdinta

Tuota oli jo yritetty korjata noilla vaahtomuovi soiroilla
Jos sit menis jatkamaan mitä seuraavaksi onnistun tuhoamaan

Työmatka autona 9-5 3.0v6 TiD vector -01 (vai onkose -02??) 
Sekä Useampi mitsubishi.... Huvina ja käytössä

Sekä Useampi mitsubishi.... Huvina ja käytössä
Re: Tuore saabisti
Elikkäs, tämän ramin kaavan mukaan lähes ajamaton ja koskaan rekisteröimätön saab 96 olisi nyt rekisteröitäessä vuosimallia 2014, vaikka se on valmistunut vuonna 1980?
Tällainen tapaushan oli joitakin vuosia sitten. Ei saanut enää normaalisti rekisteröityä, koska olisi pitänyt täyttää uudet normit. Suoraan museokilpiin sen sitten sai jotenkin kikkailtua.
Mutta tosiaan, onnea varaosahankintaan, kun ilmoittaa tiskillä saab 96:n vuosimalliksi 2014.. :D
-Sami
Tällainen tapaushan oli joitakin vuosia sitten. Ei saanut enää normaalisti rekisteröityä, koska olisi pitänyt täyttää uudet normit. Suoraan museokilpiin sen sitten sai jotenkin kikkailtua.
Mutta tosiaan, onnea varaosahankintaan, kun ilmoittaa tiskillä saab 96:n vuosimalliksi 2014.. :D
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Tuore saabisti
Täällä esitettiin jo alakoululaisen perusselitys "toi alotti!". Nyt minä esitän opettajan perusvastauksen "riittävän fiksut lopettaa". Eiköhän tämä vuosimalliasia tullut jo kaikille selväksi.
Ja tuoreelle saabistille pahoittelut näistä kinasteluista. 99% foorumilaisista kykenee asialliseen nettikeskusteluun. Mukaan mahtuu kuitenkin aina provoja ja niitä joilla nousee heti nyrkit kun kuulee eriävän mielipiteen tai huomaa että omat tiedot olikin luuloja.
Asiaan: jos hajonnut LCD on siis SID-näyttö, niin kaikenlaiset kaapeli- ja näyttövauriot saa korjattua kohtuuhintaan esim Englannissa Simonilla. Suomessa ainakin nimim. Hook on vaihtanut kaapeleita. Haulla löytyy lisäää tietoja.
Ja tuoreelle saabistille pahoittelut näistä kinasteluista. 99% foorumilaisista kykenee asialliseen nettikeskusteluun. Mukaan mahtuu kuitenkin aina provoja ja niitä joilla nousee heti nyrkit kun kuulee eriävän mielipiteen tai huomaa että omat tiedot olikin luuloja.
Asiaan: jos hajonnut LCD on siis SID-näyttö, niin kaikenlaiset kaapeli- ja näyttövauriot saa korjattua kohtuuhintaan esim Englannissa Simonilla. Suomessa ainakin nimim. Hook on vaihtanut kaapeleita. Haulla löytyy lisäää tietoja.
Tuore saabisti
Juu, painelin piikillä kaapelin liitoksia, niin lipes ja lohkaisi itse näytöstä kulman johon kaapseli tulee, tuntuu tuo siis toimivan ihme ja kumma, pari pistettä vilkkuu mutta ei häiritsevästi , pistetään hakuun hiljaisuudessa sidi 
Sitten kysymyksiä lisää... Mä en ole päässyt jyvälle noista korisarjosta, katselin että tuossa vector mallissa (siinä wannabe -02) mallissa olisi sama etulippa ja helmat ja ratti kuin aerossa? Oliko nyt niin että aero on se paras varustelu? Vai miten menee?
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sitten kysymyksiä lisää... Mä en ole päässyt jyvälle noista korisarjosta, katselin että tuossa vector mallissa (siinä wannabe -02) mallissa olisi sama etulippa ja helmat ja ratti kuin aerossa? Oliko nyt niin että aero on se paras varustelu? Vai miten menee?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Työmatka autona 9-5 3.0v6 TiD vector -01 (vai onkose -02??) 
Sekä Useampi mitsubishi.... Huvina ja käytössä

Sekä Useampi mitsubishi.... Huvina ja käytössä
Re: Tuore saabisti
Mitään wannabe ei olekkaan. Vectorissa on sama lippa ja Aero ei ole paras varustelutaso. Riippuu mitä varusteita on ruksattu tilattaessa autoa. Aeronkin on saanut aluksi kangaspenkeillä.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Tuore saabisti
Viimeinkin joku skrivaa miten tämä saabin varustelu on futannut jo kuuskutluvulta lähtien.
Kruksaamalla listaan ennentilausta tehtaalta mahdollisti saamaan kaiken mitä autoon löytyi jopa jälkimarkkina releitäkin, jotka eivät olleet tulleet vielä myyntiin. Esimerkiksi servo-ohjaus MY74:seen ja siitä eteenpäin.
Hienoa nix0n juuri noin se toimi silloin ennen miten sitten nyt ??
Kruksaamalla listaan ennentilausta tehtaalta mahdollisti saamaan kaiken mitä autoon löytyi jopa jälkimarkkina releitäkin, jotka eivät olleet tulleet vielä myyntiin. Esimerkiksi servo-ohjaus MY74:seen ja siitä eteenpäin.
Hienoa nix0n juuri noin se toimi silloin ennen miten sitten nyt ??
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Tuore saabisti
Varustelutasot menee ilman lisävarusteita halvimmasta kalliimpaan Linear, Arc, Vector, Aero. Griffin on ylellisempi kuin Aero mutta vähemmän sporttinen ja laiskemmalla koneella. Mutta tosiaan näitä on saanut ihan sikin sokin varusteilla, ja viimeset og9-5 mallit taisi olla kaikki griffinin nimellä koneesta riippumatta.
Mutta suuntaa antavasti noin.
Mutta suuntaa antavasti noin.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Re: Tuore saabisti
Yksi lisää joka tiesi tietävänsä varustelu tasot hienoa.
Mutta otahan ja lue tuo "Nix0nin" viesti.
Ihan vaan suuntaa antavasti.
Mutta otahan ja lue tuo "Nix0nin" viesti.
Ihan vaan suuntaa antavasti.

Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Tuore saabisti
No kun sinä tiedät kaikesta kaiken, niin kerrohan mikä tuossa Georges27 listassa meni väärin?core2 kirjoitti:Yksi lisää joka tiesi tietävänsä varustelu tasot hienoa.
Ja nyt jos saan pyytää, niin vastaa vain ja ainoastaan tähän kysymykseen. Älä venkoile tai viivyttele, vaan vastaa kysymykseenGeorges27 kirjoitti:Varustelutasot menee ilman lisävarusteita halvimmasta kalliimpaan Linear, Arc, Vector, Aero. Griffin on ylellisempi kuin Aero mutta vähemmän sporttinen ja laiskemmalla koneella.

Re: Tuore saabisti
Niin kun aiheenahan oli tuore Saabisti, joka ei vielä tunne varustelutasoja, niin mitähän syntiä tein kun ne listasin? Pitkän aikaa Saabbien kanssa pelanneet toki tietää kertomattakin.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Tuore saabisti
Aikoinaan kun ostin satkun liikkeestä, oli pystäri ja vuosimalli oli autoliikkeen
mukaan 1985.
Rekisteriotteessa luki kuitenkin että rekisteröity 9.1984.
Myyjän mukaan tuo ei ollut auton vuosimalli, koska auto on MY1985 malli.
Montakos pystäriä ( 900i 5d Combi ) olette nähneet MY1984..?
mukaan 1985.
Rekisteriotteessa luki kuitenkin että rekisteröity 9.1984.
Myyjän mukaan tuo ei ollut auton vuosimalli, koska auto on MY1985 malli.
Montakos pystäriä ( 900i 5d Combi ) olette nähneet MY1984..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Tuore saabisti
sinä kun kuulut ylläpitäjiin ja tunnut olevan tarkka asioista (moni muukin)niin eikös sitten aloittajan allekirjoitus ole vastoin sääntöjä?
eihän se nyt herranen aika ole 01?
käännätkö samalla nämä tuonne offtopikkiin tai ystävällisesti ainakin pyydät kun tuon Mr_mmc topikki menee nyt ohi aiheen?
sori "Mr_mmc."
eihän se nyt herranen aika ole 01?
käännätkö samalla nämä tuonne offtopikkiin tai ystävällisesti ainakin pyydät kun tuon Mr_mmc topikki menee nyt ohi aiheen?
sori "Mr_mmc."
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Tuore saabisti
No eihän tuo väärin ole jos haluaa ilmoittaa käyttöönotto vuoden.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#