Kupari kirjoitti:Og satku pidän näkyvyydestä, hallintalaitteiden sijainnista, ohjaamon "ahtaudesta" ja näppäryydestä.
Tonnari kuin juna kiskoilla ja hiljainen, viistopilari ei mukava näkyvyyden kannalta taas.
Erittäin hyviä pointteja. A-pilari haukkaa kolkissa satkuun verrattuna ison palan tuulilasin ja sivuikkunan väliltä ja lämmityslaitteen paneeli (kolme säädettävää pyörylää, ei aut.ilmastointia) on jossain siellä vaihdekepin edessä poissa näkökentästä. Ajelin tuossa alkuillasta kaverille osittain akunlatausmielessä kun kuulosti hakureissulla startatessa niin heikolta, ja vasta melkein perillä rupesin ihmettelemään miten on vieläkin niin viileää, sitten vasta tajusin kattoa missä asennossa lämmönsäätö oli.

Kääntöympyrä on tosiaan myös melko massiivisen tuntuinen kun on tottunut satkuun, toki ei mitään verrattuna etuvetovolvoihin...
Tonnarista on kyllä jäänyt erittäin hyvä kuva ajettavuuden, mukavuuden ja hiljaisuuden osalta vaikka ainoa kokemus onkin toissakesältä ruiskuporrasperän koeajosta.
Pitäisi kolkille tässä tulevalla viikolla tehdä pientä kevätkohennusta kun on ittellä käytössä, kesärenkaat alle, imurointi, pesu ja mahdollisuuksien mukaan uudet (= toissatalvena ostetut

) kaiuttimet oviin.