 
  
 
  
 pitää rakentaa uusiksi kun kerkiää vaan laittaa nippuun ja sitten keulalle takasin kustannukset noin 1700 euroa:)
 pitää rakentaa uusiksi kun kerkiää vaan laittaa nippuun ja sitten keulalle takasin kustannukset noin 1700 euroa:) in punaiset suuttimet vihreiden tilalle. Myöhemmin päivitettiin porsinut Garrett Mitsun turboon ja hienosäädettiin softa. Näillä eväillä n. 230 hv ja 350 Nm, ei paha. Suosittelen.
 in punaiset suuttimet vihreiden tilalle. Myöhemmin päivitettiin porsinut Garrett Mitsun turboon ja hienosäädettiin softa. Näillä eväillä n. 230 hv ja 350 Nm, ei paha. Suosittelen.1700eurolla tekee jo T5 osilla motin, joka on parempi kun uudet T7 paskeet.9-5 kirjoitti:Oma 2.0t softattu vesa67:n toimesta BioPower Stage1, metriäkään en silti ole ajanut RE85:llä (ei myynnissä lähialueella). Omaani tarvi lisäksi vaihtaain punaiset suuttimet vihreiden tilalle. Myöhemmin päivitettiin porsinut Garrett Mitsun turboon ja hienosäädettiin softa. Näillä eväillä n. 230 hv ja 350 Nm, ei paha. Suosittelen.
1700 €:n koneremppaa en suosittele, koska NeoBrossilta saa tehdasuutta konetta 1900 €:lla.
Mielenkiinnosta: valaise kuinka, jos ei itse osaa eikä ole paikkaa, jossa laitattaa ns. edullisesti?1700eurolla tekee jo T5 osilla motin
Ei mitenkään, ja tuo T5 motin teko on tietenkin vain niille harrastajille suunnattu joilla pysyy ruuvari kädessä ja tilat löytyy. Toki tuolla uudella T7 motillakin ajaa varmasti sen auton loppuun.JiiK kirjoitti:Mielenkiinnosta: valaise kuinka, jos ei itse osaa eikä ole paikkaa, jossa laitattaa ns. edullisesti?1700eurolla tekee jo T5 osilla motin