Sivuprofiili ihan jees mutta keulan "tumma" ilme ja luomet vielä pienien sameiden valojen kanssa on hieman Ehkä toi puskuri vois olla korinvärinen,,,, vaatii ilmeisesti kokonaan uuden mallisen.
Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.
mää tykkään valoluomista, ne tekee autosta enemmän saalistajan ku saaliin näkönen. Aika monta autoo ku kattoo pimeel ni ne näyttää surullisilta, ku pistää luomet niil tulee simmonen pirullinen pilke silmäkulmaan et "Tuupas tännen vähän viivalle" ilme.
Musta tuo menee lähinnä säälittävän ei saalistajan näköiseksi, Tuo saabracing eka linkin kuva kyllä tekee hieman agren näköä.
Ei sovi edes tuohon lampun muotoon eikä konepellin malliin, mutta kuten todettua jokainen tekee oman makunsa mukaan ja mieltymyksiin. Pääasia että itse pitää luomistyönsä tuloksista.
Mulla on tehtaan tekemät "luomet" noissa 505 pököissä jo valmiina, sitäköhän noilla tavoitellaan.
V-M
Viimeksi muokannut V-M, Pe Tammi 14, 2005 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Varsin tyylikäs. Itse maalauttaisin vielä auton samalla värillä (esim. hopea tai Viggenin sininen) ja jotenkin kun saisi vielä noita puskureita pienemmiksi.... ja nuo lisävalot ehdottomasti pois! Ne eivät mielestäni sovi tyyliin ollenkaan.
Tuo ei olis tuo 2-koppasen Golffin valot ulommaksi (ihan normimalleina, ei angel-mitkälie) ja sisemmiksi rallye 1000FF lisäpitkät. Olis sikasiistit nelivalot, kun molemmat olis kutakuinkin saman näköiset.